Inlägg från: Nandez |Visa alla inlägg
  • Nandez

Bonde söker fru 2024

Isak verkar inte veta vem han ska ta med på övernattningsdejt 

• Nandez
    molly50 skrev 2024-11-27 21:04:15 följande:
    Nej,det är nog inget lätt val.
    Nej
  • Nandez
    molly50 skrev 2024-11-27 21:06:54 följande:
    Det verkar som att det visas 2 avsnitt nästa vecka. Både på tisdag och onsdag.
    Ok, såg bara det som stod i tv rutan
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-11-27 23:33:41 följande:
    Ok då är jag på resande fot och kan inte kolla programmet. Landar 4/12.....Får se när jag får i gång laptoppen.. Men då vet ni om inte jag svarar..
    Hörs dåGlad
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-11-27 23:41:27 följande:

Börjar ogilla mer och mer Bonde söker fru. Det tjejer/killar som är med i programmet så finns det alltid 1-2 tjejer /killar som inte får sin egen tid av alla 3-4 som är kvar....På nåt sätt mobbande....(jag duger inte) och det framför en kamera framför hela svenska folket. Alla som åker ut nu och då måste ju må dåligt en lång tid efteråt......

Snälla underbara tjejer och killar sök inte till "Bonde söker fru" Om ni inte vill bli besvikna.

Ok
  • Nandez
    Tecum skrev 2024-11-30 15:20:11 följande:
    Jag håller med dig, det är samma sak varje år. Och varför, det är väl ingen konst för bönderna att ta ensamtid i turordning med personerna om det bara är tre-fyra kvar? Är det riggat på något vis? Eller får de egentid fast det inte visas?

Jag är fortfarande negativ till övernattningsdejten, den är bara till för att skapa konflikter. Hur bonden än gör blir det fel, väljer hen favoriten känns det avgjort, väljer hen den som tidigare fått minst tid känns det vilseledande. Och de som inte får den känner sig bortvalda och det kan påverka deras förmåga och vilja att visa sina känslor i fortsättningen. 
    Håller med
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-11-30 17:00:33 följande:
    Bonde söker fru har verkligen förlorat sin charm. Många brevskrivare får för lång tid framöver dålig självkänsla.
    Man hoppas att det inte blir så
Svar på tråden Bonde söker fru 2024