Inlägg från: Nandez |Visa alla inlägg
  • Nandez

Bonde söker fru 2024

Jhannis skrev 2024-11-21 17:58:08 följande:
    Håller med dig om Alma, men för hopningsvis hinner hon öppna ögonen. Tycker att det är fel av henne att inte ge Viktor en enda chans. Hoppas Viktor väljer att hoppa av för han är värd en bättre tjej som ser han som en fin person.

Jag började också tänka i det banor att han kanske är en dålig lyssnare och kanske problem med hur han tar alkohol. Jag hoppas tjejerna tar ett snack med han så han lär sig nåt.
    Hoppas också att Alma får upp ögonen gällande Lukas
  • Nandez
    Tecum skrev 2024-11-21 18:02:51 följande:

Jag tycker att det nya inslaget med övernattningsdejt är dåligt. Det är orättvist mot de som inte får chansen, och även mot bonden då alla tror att denne valt favoriten till en så speciell dejt. Det ökar spänningen och konflikterna och min tro är att TV4 vill göra programmet mer likt Paradise Hotel och sådant. Tråkigt att gå den vägen.

Verkligen tråkigt om det skulle vara så
  • Nandez
    Tecum skrev 2024-11-21 18:05:20 följande:
    Ja Alma kan ändra sig. Håller med om att hon behandlat Victor illa, jag hade nog hoppat av i hans ställe. Men som sagt, man vet inte vad som hänt när kameran inte varit där.
    Det klipps och klistras av produktionen, det är mycket som man inte får se
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-11-21 19:27:58 följande:
    Jag tror också att det är Tv 4 producenterna som ser till vad som ska vara i programmet. 
    Som sagt det klipps och klistras av produktionen
  • Nandez
    molly50 skrev 2024-11-21 21:12:04 följande:
    Ja,fast de redde ut det tillsammans,och han verkar inte vara en sådan kille.
    Ja, dom pratade om det som hänt, hoppas också att dom pratade mer än det som visades
  • Nandez
    molly50 skrev 2024-11-21 21:34:56 följande:
    Ja,jag läste någonstans att de även pratat med hans familj som sagt att han inte alls är en sådan person.
    Ok, hoppas att det är så
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-11-21 22:25:04 följande:
    Jag har också läst en hel del om Lukas, men frågan är att det kanske måste förskönas i media. Jag anser att den blicken han gav framför kameran på Almas födelsedags party säger allt. Jag kan inte med Lukas för han är väldigt klängig, väldigt på och bara han ska vara den som vill göra allt för Alma. Han ger inte en chans åt det två andra.. Nä jag kan inte med han, men vad Alma gör är hennes sak.
    Håller med
  • Nandez
    molly50 skrev 2024-11-21 23:06:22 följande:
    Ja,jag tycker också att han är för på.
    Men samtidigt så verkar han vara osäker och inte vet hur han ska bete sig.
    Det är dock ingen ursäkt.
    Så jag hoppas att Alma ser igenom det.
    Jag kan irritera mig på att hon inte har gett Victor en chans.
    Håller med
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-11-22 01:18:39 följande:
    Jag med är irriterad på att sen killarna kommit till gården så har Viktor inte fått egen tid med henne alls. Undra om Alma tänker att jag Viktor kan sköta korna och städa typ ha honom som gårdskarl utan att hon bryr sig om vad han gör. Hoppas innerligt att Viktor väljer att ge sig av han är för fin att ratas av en bonde som inte visar sitt intresse. Viktor får nog vem han vill med hans fina sida som han har.
    Ja, Viktor verkar vara en fin killeGlad
  • Nandez
    molly50 skrev 2024-11-22 11:53:55 följande:
    Ja,han har nog alla möjligheter att träffa någon annan om Alma inte skulle välja honom.
    Han får kanske börja ta för sig lite mer han också.
    Glad
Svar på tråden Bonde söker fru 2024