Inlägg från: Nandez |Visa alla inlägg
  • Nandez

Bonde söker fru 2024

molly50 skrev 2024-11-20 21:25:29 följande:
    Lite orättvist mot de som inte blir valda,tycker jag.
    Det tycker jag också, det är ju en speciell och lång dejt
  • Nandez
    FtS70 skrev 2024-11-20 21:34:15 följande:

Det hade varit bättre om Isak festat till, då hade det kanske hänt något. Jag blir tokig på hans passivitet. Det är inte bra att kyssa någon hur som helst, men att låta bli och kyssa någon som verkligen vill bli kysst, det är ju synd. Skrattande

Skrattande
  • Nandez
    molly50 skrev 2024-11-20 23:19:07 följande:
    Ja,precis.
    Men samtidigt så skulle det väl ta för mycket tid om alla skulle få en övernattningsdejt.
    Ja, så är det ju
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-11-21 00:30:56 följande:
    Ja han är stel tror att kameramannen stör han Glad
    Mycket möjligt
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-11-21 00:32:30 följande:
    Av alla killar den som är svartsjuk så det rycker om det.
    Glad
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-11-21 00:34:09 följande:
    Jag har missat nåt i förra avsnittet för jag kommer inte i håg att Anders med tjejerna var ute och partaya.
    Det var inget som tittarna har fått se
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-11-21 00:44:21 följande:

Jag blir nästan irriterad på Göran att han ser mer till hästarna är kvinnorna. Han kommer nog ha svårt att visa riktig romantik.

Anders vet jag inte vad jag ska säga om i dag då jag missat att dem har haft party där han skulle ha blivit lite för full.

Isak ja stelare dejter har jag inte sett...Ok han gav tjejen några pussar även att han frågade om han fick ge en kyss.

Alma!!!!! Vad ska man säga om henne. Fattar hon inte hur Lukas har betett sig??
    Varför har hon inte gett Viktor en enda egen tid? Om hon inte gillar honom borde hon be han åka hem på en gång istället för att Viktor ska behöva titta på när hon går ut med Anton och som nu övernattning med Lukas. Jag blir så arg att hon inte fattar att han inte är bra för henne. Väljer hon Lukas i slutändan då tycker jag synd om henne, men det är hennes val.

Håller med om allt
  • Nandez
    molly50 skrev 2024-11-21 12:56:46 följande:
    Det var något som hände efter att kamerorna hade stängts av så det har inte visats.
    👍
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-11-21 13:45:34 följande:
    Ok det var det jag tänkte att jag har inte sett nån fylleparty hos Anders. Men trist om han visade en dålig sida om sig i fyllan. Kan ju skrämma vem som helst som söker kärlek. 
    Ja, verkligen
  • Nandez
    Tecum skrev 2024-11-21 17:51:33 följande:

Alma gjorde bort sig när hon valde Lukas, hon kommer få problem.

Anders gjorde också bort sig och visade varför han är singel. Han bara kör på utan att lyssna och känna av läget. Och har tydligen lite svårt med alkohol. Kan vara orsaken till att relationen med barnets mamma sprack? Vi får hoppas att han mognat sen dess, för tjejernas skull.

Japp, båda två gjorde bort sig
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-11-21 17:58:08 följande:
    Håller med dig om Alma, men för hopningsvis hinner hon öppna ögonen. Tycker att det är fel av henne att inte ge Viktor en enda chans. Hoppas Viktor väljer att hoppa av för han är värd en bättre tjej som ser han som en fin person.

Jag började också tänka i det banor att han kanske är en dålig lyssnare och kanske problem med hur han tar alkohol. Jag hoppas tjejerna tar ett snack med han så han lär sig nåt.
    Hoppas också att Alma får upp ögonen gällande Lukas
  • Nandez
    Tecum skrev 2024-11-21 18:02:51 följande:

Jag tycker att det nya inslaget med övernattningsdejt är dåligt. Det är orättvist mot de som inte får chansen, och även mot bonden då alla tror att denne valt favoriten till en så speciell dejt. Det ökar spänningen och konflikterna och min tro är att TV4 vill göra programmet mer likt Paradise Hotel och sådant. Tråkigt att gå den vägen.

Verkligen tråkigt om det skulle vara så
  • Nandez
    Tecum skrev 2024-11-21 18:05:20 följande:
    Ja Alma kan ändra sig. Håller med om att hon behandlat Victor illa, jag hade nog hoppat av i hans ställe. Men som sagt, man vet inte vad som hänt när kameran inte varit där.
    Det klipps och klistras av produktionen, det är mycket som man inte får se
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-11-21 19:27:58 följande:
    Jag tror också att det är Tv 4 producenterna som ser till vad som ska vara i programmet. 
    Som sagt det klipps och klistras av produktionen
  • Nandez
    molly50 skrev 2024-11-21 21:12:04 följande:
    Ja,fast de redde ut det tillsammans,och han verkar inte vara en sådan kille.
    Ja, dom pratade om det som hänt, hoppas också att dom pratade mer än det som visades
  • Nandez
    molly50 skrev 2024-11-21 21:34:56 följande:
    Ja,jag läste någonstans att de även pratat med hans familj som sagt att han inte alls är en sådan person.
    Ok, hoppas att det är så
Svar på tråden Bonde söker fru 2024