Inlägg från: Nandez |Visa alla inlägg
  • Nandez

Bonde söker fru 2024

Jhannis skrev 2024-11-14 16:52:14 följande:
    Brevskrivaren Lukas har varit öppen med sin svartsjuka ? men detta har helt klippts bort i Bonde söker fru.
    Nu berättar han att han tagit hjälp av psykolog efter programmet.
    ? Jag vet hur jag blir, i och med att det har hänt innan och jag vill inte på något sätt försöka dölja det eller så, säger han i en intervju med Hänt.

Detta läste jag i dag på media. Detta ska ha hänt efter att Alma gick i väg med Anton från partyt.

Hoppas Alma tänker efter före.
    Ok

Det hoppas jag verkligen att hon gör
  • Nandez
    Tecum skrev 2024-11-14 18:01:34 följande:

Om inte Alma väljer bort Lukas efter vad som hände visar hon väldigt dåligt omdöme och är också en dålig förebild för andra tjejer. Killar som Lukas behöver växa upp innan de ger sig in i dejtinglivet. De kan vara farliga med sitt kontrollbehov.

Ja, larmklockorna ringer när man ser hans svartsjuka. Kontrollbehov kan verkligen bli farligt
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-11-14 18:16:03 följande:
    Det är frågan om Alma såg Lukas blick på partyt eller att han stack ut. Hoppas verkligen att Alma väljer ut Lukas för han är inte bra som en svartsjuk person att behöva leva tillsammans med. Han får verkligen ta proffs hjälp för sin svartsjuka.
    Jag hoppas verkligen det
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-11-14 21:33:33 följande:
    Ja man hoppas att Alma ser det innan hon ger honom fler kramar och låter han tro att hon gillar honom.
    Glad
  • Nandez
    Anonym (Gäsp) skrev 2024-11-14 21:42:50 följande:

Konceptet är lika uttjatat som Robinson men nåt ju inte upp till kalkonstatusen hos Farmen eller andra kwasi-dokumentärer.
    Fattar inte hur/varför någon orkar följa och engagera sig i detta.

Inget tvång att tittaGlad
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-11-14 21:50:23 följande:
    Lite intresserad är du när du följer trådarna på FL Flört
    Glad
  • Nandez
    Anonym (Gäsp) skrev 2024-11-14 22:29:32 följande:
    Följer inte men snubblade över .... liksom alla andra trådar om tv program. 
    Vem orkar bry sig?
    Man behöver inte klicka på dom trådarna om man inte bryr sig
  • Nandez
    FtS70 skrev 2024-11-14 23:14:16 följande:

Jag är fortfarande fascinerad över bilden av hur Isak låg på rygg blick stilla i det lilla tältet mellan två tjejer. Skrattande

Skrattande
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-11-15 00:24:46 följande:
    Man vet inte vad som hände då ingen kamera var där under natten. Flört
    Skrattande
  • Nandez
    Tecum skrev 2024-11-15 18:59:39 följande:
    Tror att TV4 medvetet ger Isak den tafatta/passiva rollen som motvikt till Anders. Man kan inte lita på något.
    Det har jag svårt att tro, dom är sig själva
Svar på tråden Bonde söker fru 2024