Inlägg från: FtS70 |Visa alla inlägg
  • FtS70

Bonde söker fru 2024

Göran  jagärintebondeutanborilägenhetochlekercowboypådagarna, dags att fråga dig varför du är med...

• FtS70

Men resorna skedde ju när det var avgjort, övernattningarna sår ju split och svartsjuka. Även om Almas killar klarade det bra. Kanske tack vare att Anton och Victor är stabila, kolugna unga män.

• FtS70

Vilken erfarenhet har Isak av tjejer tidigare? Har han haft ett förhållande, tro?

• FtS70

Tänker tillbaks på ett gammalt avsnitt. Vilken bonde lånar ut sina kor så att Göran får leka Buffalo Bill? 

• FtS70

Hanna lever än, det finns något där. Tror jag mig ha sett!

• FtS70

Det är väl bara Kristians val som är oklart, de andra är nog givna.

• FtS70
    Där gick tåget för de andra killarna. De tar inte in Antons ledning. Skrev jag 13 november. 😄
  • FtS70

Hur kan man skicka hem den man föll för bara för att det verkar praktiskt krångligt?

• FtS70
    molly50 skrev 2024-12-17 20:16:23 följande:
    Känslor kan ju ändras på vägen och man inser att det kanske fanns något mer där ändå.
    Jag fick en känsla av att han låtit förnuftet svara i en fråga för hjärtat.
  • FtS70

Jag är väl yrkesskadad men jag har små förhoppningar om årets par på sikt. Kanske Göran. 

• FtS70

Hoppas Sanna inte är långsint, annars kommer Anders sommar att sluta med att han är ensam och nedstämd och han har gjort tre tjejer ledsna. Usch.

Svar på tråden Bonde söker fru 2024