Inlägg från: Jhannis |Visa alla inlägg
  • Jhannis

Bonde söker fru 2024

Nandez skrev 2024-10-30 20:08:28 följande:

Födelsedagspresent av dom andra, nja

Alla sjöng i alla fall för henne.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-10-30 20:15:53 följande:

Göran verkar bytta hatt mellan varven 

Jag kan inte med han. Vet inte varför, men han verkar inte vara glad och uppmuntrande.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-10-30 20:23:09 följande:

Tycker att brandmannen hos Alma verkar trevlig 

Jag blir betänksam med Alma att hon ens dejtar killarna av det man läst på media och han Hälsinge bonden eftersom det verkar vara nåt i hop med dem två. Om det nu inte bara är skriverier, men det känns lite konstigt och se två bönder som dejtar sina brevskrivare, men kanske är kära i varann.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-10-30 20:24:15 följande:

Haha! Hoppas de hittar en bättre lösning för kohagen än en tröja. Skrattande

Tror att killen som satte tröjan vill göra sig till alldeles för massor både för tv och för Alma.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-10-30 20:26:57 följande:

Tycker Lukas är lite för mycket. Lite för på.

Precis så heter han Luckas han är alldeles för på...Jag skulle skicka ut han.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-10-30 20:54:21 följande:

Anders är som en go nallebjörnGlad

Ja han är go, men jag har tappat intresset både för han och Almas dejtande då det varje dag står i media att Alma och Anders har ett förhållande.....Jag hoppas att media har fel.
  • Jhannis

Jag vet inte vad jag tycker om årets Bönder och brevskrivare. Har som tappat intresset för ganska fort lär man vilka bönderna undviker och vilka dem vill ha egen tid med. Tycker synd om det brevskrivare som känner sig utanför.

Allra tråkigast är att Media skriver så massor om bönderna överallt.

• Jhannis
    molly50 skrev 2024-10-31 17:03:24 följande:
    Ja,jag hade då valt bort honom. Sådana killar får mig att känna mig kvävd.
    Ja samma här och han köper sin kärlek med Alma Skrikandes
  • Jhannis
    Tecum skrev 2024-10-31 19:16:28 följande:
    Skulle Alma och Anders ha ett förhållande menar du? Svårt för dem att få det att fungera, de har ju varsin gård. Är inte han för gammal för henne?
    Enligt vad skvallerblaskan Hänt har skrivit.
  • Jhannis

Varför börjar sydarna klanka på sina deltagare? Dom vann ju. Tror Ali att han är den bästa där eller?

• Jhannis
    Jhannis skrev 2024-10-31 19:55:33 följande:

Varför börjar sydarna klanka på sina deltagare? Dom vann ju. Tror Ali att han är den bästa där eller?

Oj hamnade på fel trådSkrattandeRynkar på näsan
  • Jhannis
    Tecum skrev 2024-10-31 20:26:32 följande:
    Jag googlade och tycker att det bara lät som ett vänskapsförhållande. Men man kan aldrig lita på såna tidningar.
    Ja håller med dig att Hänt är inget att lita på...vill bara sälja skvaller oavsett om det är sant eller inte.
  • Jhannis
    FtS70 skrev 2024-11-06 18:34:35 följande:

Och jag hoppas att Isak skall ta någon form av initiativ, inte bara vara kompis med allihop.

Ja Isak verkar feg för att visa några känslor...Han väntar nog att tjejerna gör det.
  • Jhannis
    Anonym (Va?) skrev 2024-11-06 19:59:30 följande:
    Jag vet, har snabbspolat igenom det nyss. 
    Det blir nog inga fler avsnitt.

Jag ser på Elitstyrkan istället. Glad
    Jag tycker också att Bonde söker fru börjar vara tråkig...Alltid samma sak alla brevskrivare trånar efter en person och alla vill kramas och kladdas, sen blir det val och tårarna rinner. 

Elitstyrkan har inte jag följt denna gång då jag tycker att deltagarna behandlas väldigt illa.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-11-06 20:06:51 följande:

Kul att Victor blev kvar hos AlmaGlad

Jag blev också glad att Victor blev kvar han verka vara så go och snäll.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-11-06 20:08:12 följande:
    Ted valdes bort,men Lukas blev kvar. Hade hoppats att Alma skulle välja bort honom.
    Håller med att Lukas borde ha åkt ut. Han är alldeles för på och tror så bra om sig själv.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-11-06 20:41:46 följande:

Alma verkar lite förtjust i Lukas

Ja det verkar så, men jag tror att han är för barnslig för Alma med tanke på vilka jobb han måste utföra i ladugården och ute på ängarna. Live är inte så efter att kamerorna lämnat gården. Hoppas han tänker på det och lämnar.

Victor är mera en karl som skulle kunna gården och dess jobb som ingår.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-11-06 20:53:00 följande:

Göran ger ett lite osäkert intryck ibland 

Göran ger en osäker intryck. Han umgås inte med tjejerna om dem inte ber han på egen dejt. Han har bara hästarna han håller på. Jag skulle inte klara av en man som han som inte visar glädje.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-11-06 20:57:59 följande:

Sanna blev den som fick åka hem

Blev lite eller massor förvånad att hon fick lämna då hon har ett barn och han har ett barn hade dem varit ett bra par......Men ok jag hoppas i slutändan att Anders väljer Emma tror jag hon heter, hon som hade ljusblå tröja på sig.
Svar på tråden Bonde söker fru 2024