Inlägg från: Nandez |Visa alla inlägg
  • Nandez

Bonde söker fru 2024

molly50 skrev 2024-09-25 21:00:07 följande:
    Nej,de kan ju knappt hinna prata. Men å andra sidan så har de väl inte heller tid med mer om alla ska hinnas med.
    😀
  • Nandez
    Anonym (Mia) skrev 2024-09-25 21:16:30 följande:
    Ja och tydligen ska det inte bli några resor heller i slutet.
    Vi får se vad det är för fler nyheter.

Det blir ännu mer bonde! Det blir två extra avsnitt, en längre säsong. Med tanke på att vi har fem bönder är det bra att vi har fler avsnitt. Det finns så mycket att berätta, fortsätter programledaren.

Det finns också ett klassiskt segment som tagits bort ur programmet. I år blir det inga kärleksresor, där bonden och personen han väljer i slutet åker iväg från gården för ett par dagar av mini-semester.

? Vi har tagit bort resorna. Vi har fått höra att våra tittare älskar tiden på gårdarna och vägen fram till kärleken. Det mest spännande händer innan, nu får vi ännu mer tid att fokusera på det, säger Linda Lindorff.

Är nog ekonomin som är orsaken till att resorna har tagits bort
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-09-26 00:20:05 följande:

Har fått kolla senare på Bonde söker fru på datorn då alla bra program är samtidigt som ett bra program går i 5:an.....Jag kan inte strema 5:an då den kostar så kollar programmen direkt och stremar 4:an som är kostnadsfri.

Okej😀
  • Nandez
    molly50 skrev 2024-10-02 20:20:07 följande:
    Ja,jag vet inte vad det är. Men jag känner också lite så.
    Ett plus dock att han har hästar. Glad
    Håller med, kan inte heller sätta fingret på vad det är som gör honom mindre attraktiv
Svar på tråden Bonde söker fru 2024