Inlägg från: Nandez |Visa alla inlägg
  • Nandez

Bonde söker fru 2024

Bra att Göran tagit sig ur missbruket, hoppas att flaskan i hans hand var alkoholfri 

• Nandez
    Jhannis skrev 2024-11-06 23:38:47 följande:
    Ja det verkar så, men jag tror att han är för barnslig för Alma med tanke på vilka jobb han måste utföra i ladugården och ute på ängarna. Live är inte så efter att kamerorna lämnat gården. Hoppas han tänker på det och lämnar.

Victor är mera en karl som skulle kunna gården och dess jobb som ingår.
    Håller med dig om detta
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-11-06 23:43:05 följande:
    Göran ger en osäker intryck. Han umgås inte med tjejerna om dem inte ber han på egen dejt. Han har bara hästarna han håller på. Jag skulle inte klara av en man som han som inte visar glädje.
    Inte jag heller
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-11-06 23:45:36 följande:
    Blev lite eller massor förvånad att hon fick lämna då hon har ett barn och han har ett barn hade dem varit ett bra par......Men ok jag hoppas i slutändan att Anders väljer Emma tror jag hon heter, hon som hade ljusblå tröja på sig.
    Glad
  • Nandez
    molly50 skrev 2024-11-07 13:41:57 följande:
    Ja,men hon verkar se honom på ett annat sätt.
    Ja, hon verkar göra det vilket är bra
  • Nandez
    Tecum skrev 2024-11-07 17:21:18 följande:
    Tror och hoppas att hon genomskådat honom, han är så utstuderad. Han sa ju att han skulle visa sig sårbar för att få henne att tycka synd om honom. Han är liksom FÖR taktisk och lite barnslig.

Vad tycker ni om burken med gulliga lappar som present? Alma verkade gilla den men jag tycker att det var iofs udda och ovanligt, men barnsligt. Fast jag är väl för gammal.
    Tycker att det var fint och charmigt tänkt av honom, hade uppskattat den gåvan
Svar på tråden Bonde söker fru 2024