Anonym (Välja) skrev 2024-09-24 14:03:18 följande:
De är ingen trolltråd. Jag mår verkligen dåligt. Ja Jag har tagit bort flera av mina egna behov . Jag har tappat mig .Jag anpassar mig ständigt till honom. Behöver han egentid i 2v utan mig. Då anpassar Jag mig till det även om jag mår skit o inte ses på 2v. Så skit att jag knappt kan äta sova eller fungera som normal människa. Alla hans behov går 1 ! .
Uttrycker jag mitt behov av ses oftare då kväver jag honom enligt han. Nu är de lite oftare så de är lite bättre. Eller om jag har andra behov typ mina barn . De sviker jag honom tycker han.
Sonen va här under ett lov och killen fick inte spela när sonen gjorde de. Han stod ut men klagade och vill inte vara här om sonen kommer igen. Då vill han inte träffa mina barn alls.
Jag har mycket i min ryggsäck. Ett av mina barn dog 11år ung för 5 år sen . Jag mår skit redan innan.
Jag känner att ja mår så dåligt att jag inte kan ta hand om mig själv längre
Läst tråden nu. Den man du träffar är inte en bra människa. Han kommer bara att få dig att må sämre. Han är dålig.
Du måste lämna ditt nuvarande förhållande ts. Det är på allvar. Ring en kvinnojour, ring din bror, ring någon du litar på. Och sluta träffa honom. Dina känslor kring honom är för att han skapat dem, och gjort sig mer värd än han är.