Inlägg från: Björkenli |Visa alla inlägg
  • Björkenli

Partner eller barnen

Anonym (Välja) skrev 2024-09-23 23:18:53 följande:
    Arbete bla. Och han har sin familj mamma plus syskon, där vi bor nu ( inga egna barn)  Så då blir han utan sin familj ist. 
    Så du ska ge upp dina barn för att han ska vara nära sina.. syskon??
    Så hans syskon är viktigare för honom än dina barn för dig?

Om du väljer bort dina barn i detta läge så kommer de veta resten av livet att du överger dem för att vara nära en partner, dvs prioriterar din egen lycka framför dina barns. 

Har svårt att se att det blir en bra grund för att ha värdefulla relationer med barnen som vuxna...
  • Björkenli

Håller helt med..

Anonym (Ickefråga) skrev 2024-09-23 23:24:03 följande:

Vad är det för jävla fråga?
    Med att skaffa barn följer ett ansvar, att ta hand om, skydda och uppfostra barnen till trygga och självständiga individer. 

Det är en total ickefråga, man väljer sina barn!

Den avkomma DU TS har valt att skaffa! Hur fan kunde du överge dina barn? Du ska vara väldigt glad att de ens vill ha dig i sina liv och nu funderar du på om du ska skita i att flytta tillbaka för att vara närmare dem!?! Du vill alltså offra relationen till dina barn för att få vara med din partner?
    Är du inte riktigt klok? 

• Björkenli
    Anonym (Välja) skrev 2024-09-23 23:48:26 följande:
    Träffar de var lov. De är många lov . Hela sommarlovet med. Men de vill att jag flyttar. Jag tycker jag kan ha de som de är o då ha båda men inte ses så ofta.
    Barnen har sagt att de behöver dig mer och du överväger att säga nej? Så sorgligt. Tycker så synd om barnen. 

Om din man älskar dig tillräckligt så följer han med. Om inte, träffa någon annan man som accepterar att barnen är viktigast i ditt liv.  (Om barnen nu är viktigast i ditt liv..
Svar på tråden Partner eller barnen