Inlägg från: Anonym (Fjfn) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Fjfn)

Jag har varit trogen min älskarinna i 25 år

Du undviker ju frågor som ;
    Vet din fru om älskaren?
    Har ni gått i parterspi? Har ni pratat om problemet?

Varflr är du rädd för att din älskare ska lämna dig om du lämnsr din fru? Det borde väl vara tvärtom. Hon borde väl bli överlycklig.

Så många frågor.  

• Anonym (Fjfn)
    Anonym (old) skrev 2024-09-23 18:03:48 följande:
    Ja, det är väl självklart, Hur skulle jag kunnat dölja detta under 25 år? Det faller på sin orimlighet.

Och hon var okej med det? Eller vad sa hon då? 

• Anonym (Fjfn)

Vet inte om jag ska tro på detta? Varför inte bjuda hem älskaren också så kunde ni alla tre vara lyckliga tillsammans. Det borde du ju kunnat isåfall.

• Anonym (Fjfn)

Och varför ska du gå nu? Vad är skillnaden nu än för 25 år sen? 

Eller vänta här nu! Du säger ju att du inte kan vara med din älskare längre nu om du slutar jobba. Du döljer att du åker iväg med henne och kallar det för jobbresor alltså? Då vet ju inte din fru om det alls! 

• Anonym (Fjfn)

Hon klagar på att du är för snäll? Erkänn att du varit otrogen i 25 år, så ska du nog se att hon inte tycker det längre 

• Anonym (Fjfn)
    Anonym (En annan otrogen) skrev 2024-09-23 18:13:10 följande:

Otrohet är nog det många svenskar skulle vilja belägga med dödsstraff. Få saker verkar uppröra så mycket som det. Starkt av dig att skriva din historia och fortsätta möta kritikerstormen. Den som är otrogen blir alltid syndabock oavsett omständigheterna i den fasta relationen. Lycka till! 

Okej att man är otrogen. Lite. Det är hemskt bara det. Men i 25 ÅR!!!!!!!
  • Anonym (Fjfn)

Helt plötsligt är vanlig otrohet ingenting i jämförelse , fy helsike alltså, jag finner inte ens ord , jag blir så LEDSEN. 

• Anonym (Fjfn)
    Core skrev 2024-09-23 18:17:15 följande:
    Om du är öppen om din älskarinna, varför måste du ha jobbet som front för din affär? Uppenbarligen lever ni i en lögn

Ja så oerhört genomskinligt 

Jag blir tokig på sånt här! 25 år, tänk vad lång tid det är? jag vet inte vad jag hade gjort, hade gått under, förstörts fullständigt. Finner inga ord. Hade hatat mig själv nägot oroligt.

Jag som vanligtvis tycker otrohet är hemskt om den varit otrogen en enda gång, men detta? Detta ändrade min syn på otrohet.

25 år. Tänk vad lång tid hans fru är bedragen och lurad på! Hela deras familj , barnen, alla. Alla som trott att de hade en stabil och kärleksfukl familj. En lögn .En enda stor lögn.

Hade en förälder erkänt något sådant vet jag inte om jag hade pratat med den

• Anonym (Fjfn)
    Anonym (old) skrev 2024-09-23 18:20:15 följande:
    Hon var fri att lämna för 25 år sedan.  Ja jag hade blivit glad om hon hittade någon annan. Lika glad som om hon hade lämnat. Men nu blev det ju inte så. Det har hela tiden varit på min frus villkor. Så din omsorg om henne är något missriktad i mina ögon.  Min fru kanske har haft massor av älskare under tiden, något jag aldrig brytt mig om.

Nej klart du inte bryr dig för du älskar ju inte henne. Verkar aldrig ha gjort heller. Och din familj , den ger du tydligen inte mycket för.

och du sitter och ljuger i tråden om att din fru vet att du haft en annan i 25 år. 

• Anonym (Fjfn)
    Anonym (old) skrev 2024-09-23 18:22:57 följande:
    Har redan berättat att min älskarinna bor i en annan stad, som jag regelbundet besöker i mitt arbete. Det är absolut ingen front utan jag planerar nu att flytta till staden så jag är närmare min älskarinna. 
    Varför kan du inte fortsätta träffa henne nu då? I och med du slutar jobba. Du skyller väl på att du är iväg och jobbar då, när du i själva verket är hos henne? Annars kunde ju fortsatt som vanligt?
Svar på tråden Jag har varit trogen min älskarinna i 25 år