• Anonym (A)

DS och killar/män som slutar skriva efter att ha sett bild s

Hur vanligt är det med killar som slutar svara efter att de fått se bild på DS? Jag har haft kontakt med ett par stycken där som jag tyckt varit intressanta men sen när jag skickat bilder på mig så har de bara slutat svara.

Jag är ändå en person som ser bra ut, i synnerhet sett till mitt åldersspann. 

• Svar på tråden DS och killar/män som slutar skriva efter att ha sett bild s
  • Lazzi

Ja jag är man o synd jag är äldre man annars har de vart perfekt 
    Men skriv gärna pm skulle va trevligt o diskutera lite med dig

• Anonym (Du har svaret själv)
    Anonym (A) skrev 2024-09-21 16:52:12 följande:

Hade förstått om jag vore oattraktiv, men jag ser bra ut och jag har alltid fått höra det. Dock så är jag smal, ser snäll, oskyldig och timid ut och jag tänker att det kanske är det som gör att de inte tycker att jag lockar. Är nämligen dominant och söker främst yngre, så det kanske blir en krock där(?). Jag tycker att många ug-män som söker en äldre domina verkar föredra en mullig som ser lite elak ut i brist på bättre ord, och det lever ju jag knappast upp till. 

Är du man? 

Tror att du har svaret där. Skulle jag tända på stora dominanta män skulle jag ju inte bli särskilt sugen om jag fick ett foto på en lite fjollig ung kille liksom. Och är nog samma för dig. De förväntade sig något annat.
  • Havsbrisens
    Anonym (A) skrev 2024-09-21 16:41:58 följande:
    Jättetrist att det blivit så. Blev medlem
    där igen för ca 4 månader sedan efter att ha varit därifrån i 15 år. Älskade DS innan. 
    Håller med om detta. Minns med glädje hur det var förr. Mindre, mer genuint men framförallt trevligare och bättre balans mellan män och kvinnor i antal. Nu verkar alla män som har svårt att hitta någon hittat dit och har svårt att bete sig. Har skapat en väldigt märklig stämning. Har lämnat det för gott denna gång tror jag. Dåligt med bra alternativ 
  • Anonym (Nätverk)

Mitt förslag är att du ställer frågor om DS i något passande nätverk där. Då får du nog bättre tips. 

Jag har varit på DS sen 2018 och trivs. Är man där för att diskutera/träffa sköna människor och inte bara ragga tycker jag att det funkar fint. Så kanske bättre att kolla kalendariet och se om du kan träffa någon den vägen istället? Lite lättare att etablera en bra kontakt än över text. 

Sen har jag bilder i galleriet så folk vet ju hur jag ser ut redan innan kontakt. Inga överraskningar alltså. Kanske funkar för dig med?

• Anonym (Hotwife)
    Anonym (Nätverk) skrev 2024-09-21 19:55:42 följande:

Mitt förslag är att du ställer frågor om DS i något passande nätverk där. Då får du nog bättre tips. 

Jag har varit på DS sen 2018 och trivs. Är man där för att diskutera/träffa sköna människor och inte bara ragga tycker jag att det funkar fint. Så kanske bättre att kolla kalendariet och se om du kan träffa någon den vägen istället? Lite lättare att etablera en bra kontakt än över text. 

Sen har jag bilder i galleriet så folk vet ju hur jag ser ut redan innan kontakt. Inga överraskningar alltså. Kanske funkar för dig med?

Personligen använder jag DS som en jävligt rolig sida. Är säkert mer än 10 år sedan jag läste något seriöst på DS, är nog bara FL som fungerar bättre för att muntra upp sig med korkade inlägg. Min sambo och jag brukar ha som sport att vid söndagsfrukosten hitta veckans mest korkade inlägga på DS eller FL.

Som seriös saknar jag BDSM-borgen och Morganas rike som var seriösa.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Supersugen)
    Anonym (Em) skrev 2024-09-21 15:01:54 följande:

Vad är DS?

DoggyStyle.
  • Lazzi
    Anonym (A) skrev 2024-09-21 16:52:12 följande:

Hade förstått om jag vore oattraktiv, men jag ser bra ut och jag har alltid fått höra det. Dock så är jag smal, ser snäll, oskyldig och timid ut och jag tänker att det kanske är det som gör att de inte tycker att jag lockar. Är nämligen dominant och söker främst yngre, så det kanske blir en krock där(?). Jag tycker att många ug-män som söker en äldre domina verkar föredra en mullig som ser lite elak ut i brist på bättre ord, och det lever ju jag knappast upp till. 

Är du man? 

Hej jag är man o skulle så gärna diskutera med en dominant kvinna 
    Jag söker inget förhållande utan bara vetgirig jag är ju lagd åt ug 
    Men aldrig fått uppleva de så jag är nyfiken 
    Men skriv pm Mvh 
  • Havsbrisens
    Anonym (Hotwife) skrev 2024-09-21 20:05:16 följande:
    Personligen använder jag DS som en jävligt rolig sida. Är säkert mer än 10 år sedan jag läste något seriöst på DS, är nog bara FL som fungerar bättre för att muntra upp sig med korkade inlägg. Min sambo och jag brukar ha som sport att vid söndagsfrukosten hitta veckans mest korkade inlägga på DS eller FL.

Åh. bdsm-borgens chatt. Det var tider det?
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Tyvärr)

Tyvärr är det nog så att de inte tycker att du är attraktiv.

• Anonym (FjolligKille)
    Anonym (Du har svaret själv) skrev 2024-09-21 17:21:36 följande:
    Tror att du har svaret där. Skulle jag tända på stora dominanta män skulle jag ju inte bli särskilt sugen om jag fick ett foto på en lite fjollig ung kille liksom. Och är nog samma för dig. De förväntade sig något annat.
    hahaha du hade garanterat blockerat mig direkt lol
  • Anonym (FjolligKille)

Sa ju att du var en DS-DOMINA!!! (MulligMes) Jag var 100% korrekt!
  • Anonym (FjolligKille)

Att inte förstå vad en Trådskapare skriver för att sen ta sin felaktiga version av det som egentligen stod och tro det är korkat bara för att man inte förstår det är underhållande för andra ocskå.
Svar på tråden DS och killar/män som slutar skriva efter att ha sett bild s