• Anonym (A)

DS och killar/män som slutar skriva efter att ha sett bild s

Hur vanligt är det med killar som slutar svara efter att de fått se bild på DS? Jag har haft kontakt med ett par stycken där som jag tyckt varit intressanta men sen när jag skickat bilder på mig så har de bara slutat svara.

Jag är ändå en person som ser bra ut, i synnerhet sett till mitt åldersspann. 

• Svar på tråden DS och killar/män som slutar skriva efter att ha sett bild s
  • Anonym (A)
    Anonym (Em) skrev 2024-09-21 15:01:54 följande:

Vad är DS?

Darkside
  • Anonym (A)
    Anonym (Mo) skrev 2024-09-21 15:29:18 följande:

Vad är darkside?

BDSM-community 
  • Lazzi

Det låter lite konstigt att inte svara vidare för kan ju leda vidare då 
    Fast o andra sidan har jag upplevt de själv på andra sajter så man kanske inte har ett tilltalande yttre vad vet jag 
    Jag har nog aldrig skrivit på ds men vart där o kollat 
    Är ju lite lagd åt ug hållet 

• Anonym (Em)
    Anonym (A) skrev 2024-09-21 15:11:30 följande:
    Darkside
    Aha, tack
  • Havsbrisens

Har varit på DS sedan det startade en gång i tiden och det klart man man någon gång inte matchar rent utseendemässigt men har nog i så fall sagt det. 

• Anonym (BBW)
    Anonym (A) skrev 2024-09-21 15:37:48 följande:
    BDSM-community 
    Så var det från början och var en ersättning för den fantastiska BDSM-borgen. Idag är Darkside en kommersiell smörja som är urvattnat i ett försök att vara till för alla och rent ut sagt en jävla skitsida där alla desperata som inte får napp på den lokala krogen eller på bodycontact söker lyckan. 
  • Anonym (A)
    Anonym (BBW) skrev 2024-09-21 16:29:32 följande:
    Så var det från början och var en ersättning för den fantastiska BDSM-borgen. Idag är Darkside en kommersiell smörja som är urvattnat i ett försök att vara till för alla och rent ut sagt en jävla skitsida där alla desperata som inte får napp på den lokala krogen eller på bodycontact söker lyckan. 
    Jättetrist att det blivit så. Blev medlem
    där igen för ca 4 månader sedan efter att ha varit därifrån i 15 år. Älskade DS innan. 
  • Anonym (A)
    Lazzi skrev 2024-09-21 15:45:51 följande:

Det låter lite konstigt att inte svara vidare för kan ju leda vidare då 
    Fast o andra sidan har jag upplevt de själv på andra sajter så man kanske inte har ett tilltalande yttre vad vet jag 
    Jag har nog aldrig skrivit på ds men vart där o kollat 
    Är ju lite lagd åt ug hållet 

Hade förstått om jag vore oattraktiv, men jag ser bra ut och jag har alltid fått höra det. Dock så är jag smal, ser snäll, oskyldig och timid ut och jag tänker att det kanske är det som gör att de inte tycker att jag lockar. Är nämligen dominant och söker främst yngre, så det kanske blir en krock där(?). Jag tycker att många ug-män som söker en äldre domina verkar föredra en mullig som ser lite elak ut i brist på bättre ord, och det lever ju jag knappast upp till. 

Är du man? 

Svar på tråden DS och killar/män som slutar skriva efter att ha sett bild s