Kan det vara herpes?
Har haft besvär i underlivet sedan början på året. Det sticker, svider, brännande känsla, svider ibland när jag kissar, konstiga flytningar till och från, sjukdom känsla hela året och huvudvärk. Det kommer i skov och i värsta fall kan det hålla i sig i över en månad och sedan lugna sig ett tag tills det kommer igen. Som ondast kan jag inte göra någonting och gråter för det kan göra så ont. Känner också av det vid rumpan ibland.
Blev behandlad för svamp i början men inget hjälpte och det visade sig inte vara svamp från en svampodling.
Har tagit tester för klamydia och gonorre som är negativt.
Har varit till många olika gynekologer men som alla säger att det syns inget i underlivet (förutom lite rodnad) och säger att jag ska minska stressen och låta tiden läka. Har fått dåliga bemötanden och ingen hjälp. Känner mig så ensam i det här och mått så dåligt hela året. Ingen har tagit mig på allvar och känns som att det alltid kommer vara såhär.
Var nyligen till en ny gynekolog som såg att jag hade blåsor och en sprucken blåsa inne i underlivet och misstänkte att det är herpes i underlivet som jag har. Tog prov men som visade negativt. Hon tror ändå att det är herpes och sa att nästa gång i början på ett skov så ska jag åka in så fort som möjligt för bästa chans att ta för herpes.
Skulle mest känna lite klarhet och lättnad i vad det kan vara, så skriver därför här och känna mig mindre ensam. Lider lite i tystnad varje dag då det är ett känsligt ämne och inget som man egentligen pratar om.
Har förövrigt en fast partner sedan 1.5år tillbaka som inte har några besvär som jag, han har haft en rodnad vid penisroten och vid ett tillfälle haft små sår som sedan gått över. Har sagt till han att kolla upp det men inget som han vill göra och har svårt att ta tag i saker.
Fick tips att smörja med bedövningssalva från apotek xylocain 5% men vet inte riktigt om den hjälper.
Är det någon som känner igen sig? Känner mig så ensam :(
Är det någon som känner igen sig? Känner mig så ensam :(