Vad tycker du om trolltrådar?
Jag har väldigt varierad åsikt om dem. Vissa trolltrådar är roliga, vissa trolltrådar skapar intressanta "samtal" trots att det bygger på en lögn, vissa är dumma men harmlösa och vissa är skittråkiga.
Jag har väldigt varierad åsikt om dem. Vissa trolltrådar är roliga, vissa trolltrådar skapar intressanta "samtal" trots att det bygger på en lögn, vissa är dumma men harmlösa och vissa är skittråkiga.
Avskyr könskrigartrolltrådar. De är inte bättre än sd:s trollfabriker som manar till polarisering och hat.
vissa trolltrådar kan vara kul, så länge de inte sprider hat.
Vad är en trolltråd ?
Man kanske ska ta med trollsvar och trollinlägg också ?
Om det handlar om trådar, svar och inlägg är sanna eller ej så har jag väldigt svårt att avgöra detta. Ibland överträffar verkligheten dikten så bara för att något verkar otroligt behöver det inte vara lögn.
Kanske är det så att någon skapar ett scenario för att belysa en fråga man vill få svar på. Är det en trolltråd? och i så fall vilken skada uppkommer av detta`?
Ibland kan jag känna att man avfärdar trådar bara för att de inte passar in i ens föreställningsvärld.
Vill man vara sann och seriös på FL så kanske man inte ska engagera sig i trådar som provocerar.
Avskyr eftersom de aldrig tillför något av vett och värde. Anmäler oseriösa trådar.
Tycker nog runktrådarna är värst .. eller speciellt när nått äckel ska försöka göra en seriös tråd till en runktråd. Minns speciellt ett svar, en kvinna hade något fysiskt besvär (minns inte vad) så att hon inte kunde ha analsex (något jag själv inte gillar alls men det finns ju kvinnor som gillar det) och nån gubbe hade svarat: Varför vill du ha analsex, är det för att du är härligt stor och uttöjd i f*ttan? Kräks ..
Menar alltså inte att jag är emot trådar som handlar om sex men just när det är runktrådar (tror ni förstår vad jag menar) kan jag tycka att man kan ta det nån annanstans. Och alla miljoner trådar om kukstorlek är ganska tröttsamma. Även könskrigtrådarna , oftast blir ju trådarna om kukstorlek just det men även andra..
Annars kan väl trolltrådar vara lite roliga ibland, beror helt på vad det handlar om och vad syftet är.