Inlägg från: Anonym (Flersamhet?????) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Flersamhet?????)

    Flersamhet som extra krydda

    Vi är ett par mitt i livet med tonåringar som går gymnasiet. Vi har börjat utforska detta med flersamhet inom sex. Vi är medlem på några sidor med detta tema och har testat på partnerbyte och fyrkant och fick mersmak. 

    Det som är jobbigt på sådana här sidor är att många flitigt lägger ut bilder på sina nakna kroppar i olika konstellationer,allt från nakenhet i vardagen till rena knull bilder, men ansiktet visas sällan förutom hos dem som varit med länge och inte bryr sig längre att vara "anonym". Jag (kvinnan i förhållandet) känner att jag behöver känna någon slags fysisk attraktion för att kunna slänga av mig kläderna inför ett annat par eller en extra man, och ansiktet gör väldigt mycket. 

    Den andra jobbiga delen är att vi inte bor i den största staden och har nu fått kontakt med några från samma stad och då får jag hjärnspöken, tänk om vi känner dem eller att vi har gemensamma vänner. Vad händer om vi inte klickar, och kommer mötas på affären eller att det snackas om oss med andra. Så rädd att ryktet ska gå om oss som swingers eller dylikt.

    Hur tänker ni andra i samma situation kring detta dilemma?

  • Svar på tråden Flersamhet som extra krydda
  • Anonym (Flersamhet?????)
    Anonym (r) skrev 2024-09-19 21:42:00 följande:

    Videosamtal kan vara något innan ni bestämmer träff.


    Jo men problematiken kvarstår om vi bor i samma stad. Vi ska nog neka de som bor nära oss helt enkelt.
  • Anonym (Flersamhet?????)
    Melerad ögonfärg skrev 2024-09-19 22:17:42 följande:

    Först vill jag bara säga, va modiga ni är som ger er in på denna resa. Gäller att ni inte darrar på manschetten då det känns som en härlig väg att gå men med många fallgropar för er relation.

    Eftersom ni är från en mindre stad och ni vill hålla låg profil, så får ni nog avbryta den tänkta träffen med paret från samma stad. Är det inte bättre att enbart träffa par i andra städer för att slippa se er över axeln framöver. 


    Kan du inte berätta hur ni kom på idén med att träffa andra par och hur hittar ni dem?


    Tack, va det va väldigt nervöst inför första gången med ett annat par, men vi hade bestämt oss för att vi måste testa för att få veta hur det är. Vi såg det som ett test helt enkelt. Ingen fallgrop alls märkte vi av innan mötet och efteråt har vi bara blivit tightare och mer kåta på varandra, så detta gav mersmak 😉

    Jo vi har kommit fram till att även om det vore himla smidigt och enkelt med par eller extra man i samma stad så känns det bättre att få lite space i sin hemstad👍🏼

    Idén på flersamhet kom för några år sedan. Jag kvinnan har ett stort sexbehov och min man känner att lite avlastning är på sin plats haha, så därav snacket om extra man. Tanken kring partnerbyte kom i samband med att vi pratade om att få se varandra ligga med andra i samma rum... Vi hittade dem online, finns många olika forum, darkside, bodycontact, Hemligg osv osv
  • Anonym (Flersamhet?????)
    Anonym (Kan det bli verklighet?) skrev 2024-09-19 23:20:32 följande:

    Min fru och jag har inte kommit lika låmgt som er. Vi är i fantistadiet och pratar om hur det kan bli verkliget. Något vi båda verkligen går igång på är när jag binder henne, sätter på en ögonbindel och säger att jag bjudit in ?Peter?

    Peter är en man vi träffat och som min fru känner tillit till, anser han vara attraktiv och som jag tillsmmans med min fru gett tillåtelse till att ge henne massage. Jäg lämnar rummet och efter en stund kommer ?Peter?. Min fru vet att han har min tillåtelse till hela hennes kropp och hon har rätt till hela Peters kropp. Det är min fru som bestämmer om hon ska släppa taget helt eller be honom upphöra och låta mig ta över. Alla tre har bestämt att jag ska vara utanför rummet så hon kan känna sig trygg.

    Första gången vi körde rollspelet var hon väldigt spänd i början, hon var fastbunden med trosor och BH. Efter att Peter lekt en stund med en vippa på hennes kropp och smekt hennes lår och mage, blev hon lösgjord, lagd på rygg för att få massage. I början av massagen slappnade hon av lät Peter ta av BH:n. Massagen fortsatte och hon släppte taget mer och mer. Till slut var hon naken och lät sig masseras överallt. När hon var sekunder från att komma sa hon stopp, jag vill ha min man. Har nog aldrig sett henne så upphetsad.

    Nu har vi kommit så långt att Peter och jag ger henne massage tillsammans som slutar med att vi får hennes tillåtelse att ta henne båda två. Hon får orgasm efter orgasm och älskar när hon blir fylld av två män. Vi har även fantiserat om ett par som vi leker tillsammans med.

    Men, då Peters kuk bara är en dildo börjar det bli lite tråkigt och slentrian. Så nu diskuterar vi om vi kan, vågar, och hur man ska hantera en eventuell extra man eller ett par. Jag har föreslagit kontaktsidor där vi lägger upp en annons med bilder och vad vi söker. Ska det bli verklighet vill min fru först testa att ha sex brevid ett par, och om det känns rätt bli lite intima tillsammans med det andra paret.

    Ni har ju kommit längre än vi och tagit steget fullt ut. Vad var det som fick er att göra det? Vi tänker precis som ni när det kommer till valet av man eller par. Det måste finnas attraktion, gnista och tillit.

    Kompisar har vi funderat på gällande par. Grannen som klär av min fru med blicken och som hon tycker är snygg och trevlig som extrakille. Det känns bara att det kan bli fel.

    Nu blev ju mitt inägg frågor om tips av dig i stället för att hjälpa dig. 😂


    Men ett tips till er är att åka till Stockholm. Vi brukar gå ut på stan och ta in på en bar eller restaurang för att kolla efter potentiella deltagare. Riktigt spännande och eggande. En kväll fick vi nästan napp men frugan fick kalla fötter


    Så testa att komma till Stockholm, vem vet, vi kanske ses och tycke uppstår 😀


    Du kan läsa i mitt tidigare svar till kommentar, skrev lite där.

    Absolut måste det finnas någon slags attraktion, det är därför bilder är så viktigt. Även om det "bara" handlar om sex och att man lånar ut sin kropp till någon/några andra så är man inte blind, vi har nekat både par och enskilda män där attraktion lös med sin frånvaro. Tillit är något som man kanske kan få feeling av när man chattar, liksom hur personen/personerna pratar och dras tankar och värderingar och förhoppningsvis kan träffas fler gånger och lär känna varandra bättre.

    Att ha sex med sina vänner, kollegor eller andra man har i sin närhet är inget som vi skulle planera, risken kan bli att det skär sig och blir dålig stämning efteråt, vem vet då facit kommer sedan. Men skulle de hända så händer det spontant isf som för alla andra som träffas på krogen funkar det ju för 😅. 

    Jo vi åker till Stockholm nån gång ibland och har tänkt att vi får se om vi kan hooka med några där kanske... Ska tydligen finnas ett bra ställe på söder 👀

    Man får med andra ord inte ha för bråttom om man vill ha lite kvalitet.
  • Anonym (Flersamhet?????)
    Anonym (också i samma värld) skrev 2024-09-20 07:42:22 följande:

    Hej på er!
    Gissar att det är HL ni tänker på angående att många lägger ut bilder.. Det verkar vara en bra sida för att fylla sitt bekräftelsebehov
    Tänker på det här med rädslan för att bli igenkänd. Vi bor också i en mindre stad och har faktiskt nyligen varit med om precis det ni är rädda för. Vi hade en väldigt fin kontakt med ett par och när vi efter ett tag visade ansiktsbilder så visade det sig att vi kände igen varandra.. inte nära bekanta på något vis men ändå. Fördelen är då att alla sitter i samma båt. Vill man själv vara anonym så kan man inte outa några andra utan att outa sig själv.. Så det kan väl vara ett tips då. Håll er bara till par som likt er också lever det här livet anonymt.


    Ja bland annat ????

    Hur blev det efter ni visat bilder på varandra? Backade ni? Jo fördelen är att både blir outade och förhoppningsvis är man på samma nivå att detta är något privat man inte pratar om med andra, men man vet aldrig hur andra tänker i detta så därav den jobbiga osäkerheten.

    Jo anonymiteten är så viktig!
Svar på tråden Flersamhet som extra krydda