• Anonym (Han med snygga tjejen)

Snygg men tråkig

Jag är tillsammans med en fantastisk snygg 33 årig kvinna. Hon är egentligen way out of my league rent utseendemässigt. Hon är otroligt snäll och verkar älska mig med hela hennes hjärta. Men hon är väldigt tråkig. Har ett stort bekräftelse behov. Är inte direkt allmänbildad. De få gånger vi har sex är det otroligt bra och jag har lite svårt att greppa att det faktiskt är jag som har sex med henne. När vi är ute får hon många blickar och hons känns nästan som någon typ av trofe. Kommer jag ångra mig om jag dumpar henne och på sikt hittar någon med en roligare personlighet?

• Svar på tråden Snygg men tråkig
  • Anonym (V)

Alltså folk här är så borta. Man har nästan alltid svårt att avgöra om personen som skriver är seriös eller ett troll. 

Klart som fan man inte är med någon pga enbart utseende? Lever vi på samma planet?

• Anonym (Zå)

Du verkar ju inte intresserad av henne bortsett från hennes utseende. Kommer du fortfarande vilja ha henne som livspartner när ni båda är gamla? När hon är rynkig, fet, skrynkliga hängbröst, platt hängröv etc? Antagligen inte eftersom enda anledningen till att du verkar vara med henne är hennes utseende och då ska du inte vara med henne alls. Du ska hitta någon som du skulle älska, vilja vara med och ha roligt med även om hennes utseende totalt förändrades till det sämre och sexet upphörde.

• Harnok

Det viktiga är ju om ni trivs tillsammans. Blir du lycklig av att vara med henne? Skulle du bli ledsen om hon gjorde slut?

• Anonym (Ditt val)

Kvinnor förstår inte hur stor roll utseendet faktiskt spelar bland män generellt.

• Mia448
    Anonym (Ditt val) skrev 2024-09-19 17:59:45 följande:

Kvinnor förstår inte hur stor roll utseendet faktiskt spelar bland män generellt.

Eh va. Det är väl ändå något samhället skriker åt kvinnor ständigt? Allt är extremt utseendefixerat. 
  • Anonym (Hjälper inte hela vägen)

Det är överskattat, för det hjälper inte hela vägen fram. Utseendet får män intresserade, attraherade men man blir dumpad kanske bara månader senare ändå.

Jag vet ungefär vilket utseende män gillar, och jag vet vilken personlighet de gillar. De vill ha en bullbakande 70 årig snäll mormor men hon skall se ut som 18. Sorry, men så bra hudkrämer finns inte.
  • Anonym (Ditt val)
    Anonym (Hjälper inte hela vägen) skrev 2024-09-19 18:37:10 följande:
    Det är överskattat, för det hjälper inte hela vägen fram. Utseendet får män intresserade, attraherade men man blir dumpad kanske bara månader senare ändå.

Jag vet ungefär vilket utseende män gillar, och jag vet vilken personlighet de gillar. De vill ha en bullbakande 70 årig snäll mormor men hon skall se ut som 18. Sorry, men så bra hudkrämer finns inte.
    Det var en bra beskrivning av vad män vill ha gissar jag på. Man får ta något mitt emellan😁
  • Anonym (V)
    Anonym (Ditt val) skrev 2024-09-19 18:44:40 följande:
    Det var en bra beskrivning av vad män vill ha gissar jag på. Man får ta något mitt emellan😁
    Kan lova dig att de flesta män vill ej ha någon som ser ut som en tonåring. De vill ha en kvinna
  • Anonym (Ditt val)
    Anonym (V) skrev 2024-09-19 18:48:35 följande:
    Kan lova dig att de flesta män vill ej ha någon som ser ut som en tonåring. De vill ha en kvinna
    Den mest attraktiva åldern är troligen mellan 20-30. Men ändå med en bullbakarfarmors mentalitet.
  • Anonym (Mini)

Hos kvinnor med. Skönhet ska inte underskattas hur stor betydelse den faktiskt har.
Svar på tråden Snygg men tråkig