Inlägg från: Anonym (Den roade alfan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Den roade alfan)

Någon kvinna som kan förklara det där med big Dick energy?

Jag blir ofta lite förvånad när män vill ha mig till ledare i olika sammanhang men jag antar att jag har den kvinnliga varianten av BDE.

T.o.m. husdjur lägger sig ofta ner och fjäskar när jag träffar dem första gången, flera personer har kommenterat det. En person hade med sig en nyligen omplacerad skygg/aggressiv hund till en fest för ca 15 personer, varpå en självutnämnd alfaman skulle försöka etablera dominans bla bla. Hunden dissade honom totalt. Tog bara minuter så låg hunden vid mina fötter och tiggde gos och uppmärksamhet resten av kvällen, varpå ägaren sa "Ja du N., nu vet vi vem som är alfa på den här festen och det är inte du."

Jag är inte ens särskilt förtjust i hundar.

Flera män har diskret frågat (i fullt påklädda sammanhang i tjänsten) om jag kan tänka mig att dominera dem. En önskade att jag skulle kissa på honom.

De började fråga sådant när jag var 25 så det är inte bara en åldersgrej som i "äldre kvinna i ledande ställning". Ett par har sagt att det har med min hållning att göra, hur jag går in i ett rum och tar allas uppmärksamhet.

Svar på tråden Någon kvinna som kan förklara det där med big Dick energy?