Anonym (Nöjd man) skrev 2024-09-22 16:03:41 följande:
Vad bra att du egentligen inte menade att döma ut Jenny.
Jag kunde inte tolka det som du skrev som något annat än att du kapade henne.
Men nu kanske du har googlat och hittat vad Jenny och flera andra kvinnor har skrivit och sagt i detta ämnet?
Och förhoppningsvis har du nu förstått mera och insett att det finns både klokskap och eftertanke hos flera kvinnor som har skrivit och pratat, ofta seriöst, om detta ämnet.
T ex i Jenny Strömstedts fall så går det inte alls att göra den tolkningen som du gjorde, att hon skulle ha gjort detta bara som programledare, och att någon man skulle ha sagt åt henne vad hon ska tycka och säga.
Egentligen är du nog skyldig både Jenny och några andra kvinnor en ursäkt för vad som kunde utläsas som ett plumpt påhopp från din sida.
Men jag förstår om du gjorde detta lite för hastigt i din okunskap och jag hoppas att du nu har skaffat dig lite mera kunskap.
Självfallet måste du inte hålla med om det som Jenny och andra säger. Men bara för att du själv har en annan uppfattning så ska du ju inte döma ut henne eller någon annan.
Ännu fler halvdockor och dumheter från ditt håll. Jag har varken dömt Jenny eller någon annan kvinna, bara sagt sanningen, att det är män som oftast är sn och kvinnor snarare tvärtom, finner mäns könsorgan ett högst ointressant ämne att diskutera.