Inlägg från: Anonym (Håller med) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Håller med)

Vad hände med det trevliga forumet?

Håller med dig. 

• Anonym (Håller med)
    Anonym skrev 2024-09-17 22:48:46 följande:

Det fåtal som faktiskt har familj och fortfarande är medlemmar verkar inte starta trådar om just familjefrågor längre. Vad folk utan familj har för intresse här är en gåta men självklart blir ju deras trådar tämligen OT relativt forumets namn.

Hade man tagit bort sex & samlevnads delen hade man sluppit alla runktrådar. 
  • Anonym (Håller med)

Trådar såsom den stora runktråden "intima bilder" t ex borde inte vara tillåtna på forumet. 

• Anonym (Håller med)
    Anonym (Nina) skrev 2024-09-18 10:11:48 följande:
    Jag håller med, tumme ner är egentligen bara relevant om ett inlägg är tramsigt eller stötande, men i såna fall vore det bättre om inlägget togs bort direkt. Jag tror att vissa ger tumme ner till inlägg som kanske innehåller något negativt, t ex "mitt barn matvägrar" och då betyder tumme ner "det var ju inte bra". Men det är mest bara förvirrande, om tummen ner ska betyda att inlägget var dåligt eller om det är kritik mot personen som skrivit inlägget.

Vissa trådar verkar ha tumme ner på alla inlägg, speciellt i sex och samlevnad. Varför är man inne och läser dessa trådar om man nu tycker att allt som skrivs är dåligt kan man ju undra.
    Jag antar att många trådar i sex & samlevnad ges tummen ner för det är meningslösa runktrådar som spammar flödet. 

Det borde inte vara tillåtet med uppenbara runktrådar, sex & samlevnad är till för dom som vill hålla en seriös diskussion om exempelvis problem i sexlivet, inte att kåta män ska få runkmaterial. 
  • Anonym (Håller med)
    Gaskarl skrev 2024-09-18 11:22:08 följande:
    Just den tråden, som förr var en trevlig tråd, innan den omhändertogs av någon/några som bara hackar på alla som nuförtiden vågar lägga upp en bild. För var det komplimanger till dom som delade något.
    Det har aldrig varit en trevlig tråd. Det är en runktråd där män suktar efter nakna kvinnor för att ha som runkmaterial. 
  • Anonym (Håller med)
    Gaskarl skrev 2024-09-18 11:37:53 följande:
    Förr var det alltid en trevlig ton där. Och både män och kvinnor la upp bilder av egen fri vilja.
    Och kvinnor gav rejäla komplimanger till män med vackra, muskulösa kroppar.
    Den tråden är full med runknissar som utger sig för att vara kvinnor och kåtar upp varandra genom att kommentera varandras bilder. 
  • Anonym (Håller med)
    Postman skrev 2024-09-18 12:53:00 följande:
    Hur vet du att det är runknissar? Det kan likväl vara en grupp bokstavstroende kvinnor som 1. Vill få männen här på FL att framstå som dåliga, 2. Angripa sajten i sin helhet för att de på nåt sätt hyser något agg, 3 vill av någon anledning slå sönder mångfalden för att få en sajt för inbördes beundran osv osv. Det finns många andra infallsvinklar än just runknissar om man tänker till lite mer. 
    Det är så genomskinligt att många är män. Dessutom har vissa råkat använda samma nick där dom i andra trådar skrivit att dom är män. Hur många kvinnor tror du har varken tid eller lust att ens sitta och besvara dessa kåta gubbar. 
  • Anonym (Håller med)
    Postman skrev 2024-09-18 13:12:11 följande:
    Nej jag tror inte alls att det är så. Dessa nick har en tydlig agenda och mönster i sina svarsmail. Huruvida de är män eller kvinnor kan ingen av oss veta. Även denna tråd kan vara en del i den agendan och det mönster som bedrivs härinne. 
    Jag har väldigt svårt att tro att en kvinna har startat "intima bilder" och andra uppenbara runktrådar där ts  fiskar efter sexuellt detaljerade svar och/eller bilder. 
  • Anonym (Håller med)

Det var betydligt bättre ton här förr. 

Svar på tråden Vad hände med det trevliga forumet?