Vad hände med det trevliga forumet?
Många som anser sig goda på detta forum uppför sig minst lika illa som personerna dom klagar på.
Många som anser sig goda på detta forum uppför sig minst lika illa som personerna dom klagar på.
Ännu en tråd som spårade ur. Så rätt du har TS
Jag tror att en viktig sak är att inte haka på.
Nästan alltid när någon ställer en fråga så ignorerar den de som faktiskt försöker hjälpa utan hakar på de oseriösa som bara förstör.
Så många gånger som jag lägger ned tid på att skriva ett svar i försök att hjälpa ts där ts sedan svarar varje idiot specifikt och de seriösa svaren med "tack ni som försökt hjälpa men den här tråden spårade ur". Och det är såklart den gör det när ts själv skriver 10 inlägg som svar på tal och 1 som svar på det seriösa. Då har ju ts själv orsakat över 90% tjafs och effektivt stoppat intresset hos de som vill hjälpa.
Om ts istället svarade på de som försöker hjälpa och helt ignorerar de som bara förstör så skulle tråden få en helt annan riktning. Så ett stort ansvar hos trådstartarna alltså att faktiskt driva de svaren som är hjälpsamma.
Det jag är så trött på är alla dessa trådar som generaliserar män och kvinnor. mammor och pappor. är man inne här varje dag och läser skiten så får man ju för sig att så är män och kvinnor, men så är det inte. familjeliv är inte hela Sverige.
Christ on a bike! Nu har tråden täckt in både spam och en meningslös provokatör. Fattas bara att någon hoppar in här och frågar vad jag har för trosor.
Att du vill vara ett offer helt oförtjänt? Ja, det har jag svårt för. Det har nog de flesta, ser inte det som en anledning till att inte bemöta dig, det är ju ologiskt. Varför vill du att jag slutar diskutera?
Du kanske ska sluta framställa dig (och blanda in oss andra män i det hela) som ett offer i stället. Har du tänkt på det?
Det var betydligt bättre ton här förr.