Vad hände med det trevliga forumet?
Det finns i regel flera svar på varje fråga. Men en avgörande orsak hos Familjeliv var att det blev en plattform för mer eller mindre politisk påverkan.
Det finns i regel flera svar på varje fråga. Men en avgörande orsak hos Familjeliv var att det blev en plattform för mer eller mindre politisk påverkan.
Problemen med tummarna är väl att de är anonyma och att ingen vet hur de ska användas...
Herregud vilken larvig tråd. Är du lika lättkränkt i verkligheten?
Jag undrar ofta om det är så att de som inte kan diskutera inte förstår, om de struntar i det eller om det oftast är en politisk agenda bakom det.
Bara för att man skriver några rader i ett forum, så är det ju inte med automatik en diskussion.
Fantastiskt att till och med den här tråden visar upp FL från både sin bästa och sin sämsta sida.
Det finns till och med de som delar in skribenterna i de "goda" och därmed erkänner att det finns "onda".
Ställde en fråga angående detta, där jag frågade vad man menar med de "goda" men fick inget svar. Berodde detta på att man inte kunde svara? eller inte ville svara?. Har ingen aning men det tyder på att det finns de som blir irriterade när man tillrättavisar eller korrigerar sakfel, Som blir irriterade när man förstör deras lekplats genom seriösa inlägg.
Problemet som jag ser det är att det finns skribenter här som använder FL som sin lekplats.