Inlägg från: Anonym (DinA) |Visa alla inlägg
  • Anonym (DinA)

Vad hände med det trevliga forumet?

Herregud vilken larvig tråd. Är du lika lättkränkt i verkligheten?

• Anonym (DinA)
    Tukt skrev 2024-09-18 18:17:55 följande:
    Ett bra exempel på problemet.
    Att säga sanningen? 
  • Anonym (DinA)
    Tukt skrev 2024-09-18 20:33:52 följande:
    Det är trots allt ett diskussionsforum. Att sitta och skrika förolämpningar rakt ut är inte att diskutera, även om en själv tycker det är sant.
    Ett diskussionsforum där bara dina åsikter ska gälla? Knappast. Du får väl blunda och scrolla vidare så fort du råkar läsa något som kränker dig (vilket verkar vara typ varenda inlägg).
  • Anonym (DinA)
    Anonym (Bra fråga) skrev 2024-09-18 21:44:27 följande:
    Fast det var ju inte vad han sa. Inte för att jag gillar medlemmen Tukt nåt vidare men här har han faktiskt rätt. Att diskutera är en sak. Att vara direkt ohyfsad och slänga ur sig otrevligheter är nåt annat, något som många gånger kan ses som off-topic och mot reglerna. 
    Indirekt så är det precis det hen säger. Gulligt att du som uppenbarligen har läs- och skrivsvårigheter hävdar tolkningsföreträde Skrattande 
  • Anonym (DinA)
    Anonym (Bra fråga) skrev 2024-09-18 22:09:08 följande:
    Nej, det är inte vad han sa någonstans, trams.

Och dessutom projicerar du vilt här. Du är ju den enda av oss som har dålig tolkningsförmåga då du så uppenbarligen missförstod vad han sa. Eller så var det hela medvetet för att du bara vill bråka. Lika tröttsamt det. 
    Det är exakt vad han sa. Att du är för dum för att läsa och förstå skriven text är knappast mitt fel.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (DinA)
    Anonym (Bra fråga) skrev 2024-09-18 22:59:26 följande:
    Återigen nej, den enda korkade här är du och andra bråkstakar som medvetet misstolkar medlemmars inlägg. Just för att detta är det enda ni är ute efter - tjafs och bråk.

Jag upprepar - ingen i denna tråd har sagt något om att man måste ha samma åsikter i allt. Du vantolkar och tar inte till dig av det som faktiskt sägs utan hittar på efter egen agenda. 
    Du är som en repig gammal skiva som har hakat upp dig. Att diskutera med dig ger mig ungefär lika mycket som att diskutera med en ettåring. 
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Vad hände med det trevliga forumet?