Inlägg från: Anonym (J) |Visa alla inlägg
  • Anonym (J)

Vad hände med det trevliga forumet?

Goneril skrev 2024-09-18 01:30:59 följande:

Så illa är det inte. Jag har "hängt" här något år och visst finns det knäppgökar som antingen vill provocera eller vädra sitt missnöje, men det finns också seriösa frågeställare som får vettiga svar. Bäst är forumet när det gäller de så kallade bonusfrågorna och samlevnadsfrågorna; folk har ett behov av att prata av sig och då funkar det att vända sig till ett forum helt anonymt. Många har samma erfarenhet och delar generöst med sig av sina upplevelser.                                                                                                                                                                                                                                             Ett annat "vettigt" område gäller graviditet och förlossningar. Där ställs ingående frågor, frågor som egentligen borde besvaras av vårdpersonal men som uppenbarligen nonchaleras. Hur många gånger har jag inte läst om stackars förlossningsskadade kvinnor där barnmorskorna sagt att allt ser bra ut!  Här tipsar kvinnor varandra, jättebra, och det funkar rätt bra även när det gäller andra kroppsliga frågor. Att inte FL-folket kan ställa diagnoser utan bara redogöra för sina egna upplevelser vet alla trådstartare förstås.

Om du bara hängt i forumet något år vet du ju inte hur det var innan då då är det väl klart du tycker det är okej som det är. En annan har hängt här i 15-20 år sådär. 

Håller med om att det blivit skit här nu senare. 

• Anonym (J)
    Postman skrev 2024-09-18 08:21:15 följande:

Att hålla en god ton tror jag är en bra medicin. Att sluta med att använda nedsättande ord i sina inlägg, att sluta med att insinuera att allt är runktrådar, troll eller bittra incel. Fråga dig själv vad du själv kan göra för att stämningen ska bli bättre här. 

Troligtvis svårt när folk kan vara anonyma. Eller de tror att de är det. Kontot kommer ju de som driver sidan åt ändå.
Svar på tråden Vad hände med det trevliga forumet?