Inlägg från: Nandez |Visa alla inlägg
  • Nandez

Kockarnas kamp All star

Jhannis skrev 2024-10-01 23:48:27 följande:
    Ingen aning varför två åker. Kanske för att det har varit par några veckor och det ska bli ensamma nu så måste det väl jämnas ut så att två åker.
    Det känns som om ekonomin är en orsak i alla fall, precis som Idol och Bonde
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-10-01 23:49:37 följande:
    Jag hade såååå önskat att Nisse hade vunnit, men nu blev det Louise. Hon har vunnit tidigare också i såsduell.
    Ja, hon är en fena på såser
  • Nandez
    Anonym (?) skrev 2024-10-03 22:26:14 följande:

Startar du trådar om varenda serie som börjar på TV?

Knappast 
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-10-05 20:17:14 följande:
    Alla får starta trådar om tv program som vill. Konstig fråga du har.
    👍
  • Nandez
    Anonym skrev 2024-10-06 08:42:44 följande:

Jag förstår inte att de vill berätta om alla hemskheter de varit med om. Har själv ett tungt bagage men har valt att släppa det och lägga det till historien. Skulle inte vilja att halva Sverige satt och grät över det jag tvingades genomlida.

Håller med dig
  • Nandez
    BeautifulLiz skrev 2024-10-06 08:46:40 följande:

Jag får kika här i efterhand då jag inte ser programmet då et sänds.
    Särbon och jag kollar tillsammans under helgerna, nu när hösten är här så är det riktigt mysigt att kura framför TV:n.

Har ni någon favorit? Jag har inte någon, inte ännu iallafall. Gillar allihop faktiskt.

Håller med personen ovanför att det är lite märkligt att de vill berätta om eländen som de upplevt. Jag har också en historia men den orkar jag inte babbla om längre, de som vet de vet. Jag vill inte bli tyckt synd om. (Säger man så?)

Har ingen favorit heller
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-10-15 20:14:53 följande:
    Jag kollar programmet senare då jag sitter och tittar på Gränsbevakarna nu.
    Ok
Svar på tråden Kockarnas kamp All star