Inlägg från: Enman12 |Visa alla inlägg
  • Enman12

Hjälp graviditet

Hej, 
    Som rubrik lyder så är jag i chocktillstånd just nu. Det är såhär jag har hittat tillbaka till mitt ex. Förra gången vi var tillsammans så slutade inte bra pågrund av att jag inte mådde bra. Jag fick påtryckningar i skolan varför är du tillsammans med henne osv. (Jag var mobbad i många år)

Efter 5 år kommer nu mitt ex in där jag jobbar o vi kunde inte släppa ögonkontakten. Rätt var det är så skrev vi. Vi träffades igen och kände det var nåt oavslutat. Nu står vi här snart 6 månader in o trivs med varandra o älskar varandra. Börjar till och med snacka om flytta ihop.

Men åter till problemet. Vi vill skaffa barn. Vi vill verkligen skaffa barn. Så det är inget med det. Men igår för typ 5 timmar sen jag skrev mitt inlägg. Så hände det vi kände det var rätt i stunden ja osv. 

Vi har ju fotfarande några timmar på oss med dagen efter piller. Men jag börjar känna mig små osäker. Intr för jag inte vill ha det men för andra orsaker. 

Jag är på en plats i livet där jag har 2 fasta jobb. Får ut i snitt 25-40 tusen ovj mår bra.
    Hon däremot precis startat sin jobbkarriär. Inte fast anställd men behovare på ett av mina jobb jag löst till henne. Så för hennes del är jag osäker. Är hon i rätt del av sitt liv där hon kan skaffa barn? 

Därav jag skriver är för vad hade gjort? Är så osäker så röven spricker på mig hahahaha. Återigen jag vill ha barn o älskar henne så otroligt mycket. Men därav jag är osäker är för vet inte om hon är i rätt stadie. 
    Vill gärna ha tips o trix 🤩👍
  • Svar på tråden Hjälp graviditet
  • Enman12

Stort tack för ditt svar

Det är väl mest där jag är osäker rent jobbmässigt. Mina jobba kommer va fine med detta. Vill bara hon lyckas så att säga 👍🤩

• Enman12

Hej på dig smulan

Jag är 23 fyller snart 24. Jag har arbetat 2 jobb sen jag var 16år. Så har en del år på nacken när det gäller arbete.o svaret är jo det gör vi. Vi bor tillsammans. 

Så svaret är jo jag är lite mer i rätt plats i mitt liv. Kan väl inte du veta var jag befinner mig jue? 🤣😅

• Enman12

Hej maria. 
    Nä kommer aldrig göra det bara för det är för sent sen. Vi kommer skaffa när vi vill. Dock skriver jag här för jag känner mig själv i rätt stadium i livet men osäker om hon e det. Sen behövde jag tips o trix 🤩👍

• Enman12

Hej jag läser vad du skriver.

Ska va ärlig. Vi har inte tänkt alls så. Bara snackat allmänt om barn. Men vi kände inatt i sängen så att säga. Vi fick i sängen känslan nu kör vi. 

Jag är en övertänkare. Därav jag skriver inlägg här om tips o trix. Så tackar SÅÅÅÅÅ mycket för du skrev dehär

• Enman12

Nope hade du känt mig i det privat hade du lät sett mig nu. Mitt huvud går 51111 varv. Läser vad ni skriver. O är helt slut i rutan 🤣

• Enman12

Smulan drar ett finger till dig. 

Är utredd för adhd och inget jag har. Har däremot arspergers grad ett. Impulsiv nope. 

• Enman12

Hej,
    Stort tack igen för du skriver. 

Jag har snackat med henne. Vi har satt oss ner. Det är såhär att ci fick även reda på att hennes pappa har sparat pengar till henne i 15 år. Så vi snackar om hon ska få nästa miljonen. Så penga mässigt är löst.

Men vi sitter i detta nu. Går igenom. För nackdelar. Vad måste vi veta vad måste vi inte veta. Hon har bestämt sig. Det ser jag på henne. Men verkar lösa sig mer o mer

• Enman12

Smulan det är inte ok du ställer såna frågor. Drt kanske är känsligt för mig? Så snälla sluta 

• Enman12

Självklart menar jag inte att det är löst i 18år. Långt ifrån så. Långt Långt Långt ifrån så. Jag menar bara tillfälligt. Hon håller på o komma in på ett jobb. Jobbar där i snit 75 procent o gjort det i 2 månader nu så långsiktigt är det också löst

• Enman12

Vet du vad smulan. Jag vill inte du skriver. Självklart jag fattar det är livslångt tror du jag är dum i huvudet eller? 

Kommer inte svara mer på idioter. Kommer svara på folk som körsbärsdalen

Svar på tråden Hjälp graviditet