Inlägg från: Anonym (Örjan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Örjan)

Kan inte komma av penetrering

Anonym (Mogen Q) skrev 2024-09-17 16:08:14 följande:
    Detta är verkligen inte trams.

Jag vet det av egen erfarenhet.
    Och jag vet det efter att jag har pratat med många kvinnor och par, med läkare och med fysioterapeuter, om just denna saken.

Läs mitt långa inlägg här ovan.
    Försök öppna ditt sinne för vad övning och muskelminne, mm, kan göra med oss.

Du klarar väl åtminstone förstå att idrottskvinnor och män övar upp sitt muskelminne till att göra saker på rutin, av inövad vana, utan att de ska behöva tänka på det?
    Om du inte klarar att öppna ditt sinne för att förstå ens detta så är det så dumt att det bara slås av... av dig...

Självfallet påverkas muskelminne och mycket annat av vilka metoder vi använder när vi smeker oss själva, ofta, upprepat och under lång tid.
    Självfallet övar vi oss och vänjer oss vid vibratorn. 

För mig är detta helt naturligt och en ren självklarhet.

Självfallet kan långvarigt och ofta upprepat användande av vibrator försvåra möjligheten att få orgasm på annat sätt.
    Allt annat vore högst märkligt.
    Detta är rent trams. Det finns mycket i kroppen som styrs av muskelminnen för att underlätta för kroppen och inte minst för hjärnan och det finns en sanning i att kroppen håller räkning vilket man jag rekomendera Bessel van der Kolk om man vill läsa på om man när det gäller kvinnliga orgasmer handlar det i mångt och mycket om att släppa på spänningar inte om att avstå från vibratorer, dildos, fingrar och liknande. Ditt inlägg speglar bara okunnighet och om jag skall vara helt ärligt ren dumhet. 
Svar på tråden Kan inte komma av penetrering