Inlägg från: Anonym (Tyra) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tyra)

Jag ångrar ett beslut som jag tog för väldigt många år sedan

Har du tänkt på den personen varje dag sen dess eller har något hänt nu som gjort att hon kommit upp i tankarna? 

• Anonym (Tyra)

Tycker det låter som att du har ett väldigt stort hjärta om detta nu stör dig så mycket decennier efter att det hände. Och helt ärligt är det en bagatell i jämförelse med hur illa många andra beter sig.
    Tror du att du kan hitta henne på något sätt? 

• Anonym (Tyra)
    Anonym (Anonym) skrev 2024-09-16 23:14:38 följande:
    Tack det var snällt sagt. Jag har namn och kanske skulle kunna hitta henne men jag vill inte riskera att skrämma upp henne. Samtidigt hade jag velat göra rätt för det jag gjorde fel men jag vill absolut inte göra henne illa. En kompis hade varit en sak att söka upp men när det var mer än så kan det då inte ses på ett helt fel sätt när någon letar upp en? Även ifall det bara är för att be om ursäkt?

Jag är medveten om att det jag gjorde inte är så farligt om man jämför med vad andra har gjort men för mig är det illa och jag skulle aldrig betett mig så som jag gjorde då om det inte vore för att jag mådde så dåligt.
    Tycker inte det är creepy om man gör det på rätt sätt. Du måste dock göra det på ett sätt som sätter noll press på henne. Ställ inga frågor, be henne inte om något och säg inget mellan raderna. Räkna med att hon har barn och är lyckligt gift och inte vill ha något med dig att göra. Skulle du kunna klara av det? 
Svar på tråden Jag ångrar ett beslut som jag tog för väldigt många år sedan