Inlägg från: Anonym (K (Anonym)) |Visa alla inlägg
  • Anonym (K (Anonym))

BIM Oktober 2024

Har bim någonstans från idag till den 2a. Har testat svagtsvagt positivt alternativt spökstreck på alla tre, med 2 st cb early & apotek hjärtats. 

Symtom: Molande värk i magen, diffust illamående, rinniga flytningar, ömma bröst. Hade även stickningar i magen dag 6-8 efter äl. Är på dag +12 efter äl idag. 

Hur mår ni? :)

• Anonym (K (Anonym))

Ja juste! Jag hade pyttelite rosa flytningar från att ha irriterat tappen lite igår, inget kom ut på pappret men kollade flytningar vid tappen hehe och det var jättelite verkligen.. Nu vågar jag inte kolla där för att eventuellt irritera igen, eller så var det nidblödning? :)

• Anonym (K (Anonym))
    Snorkfrökenhär skrev 2024-10-30 10:53:30 följande:
    Ooooh vad spännande 😍 Håller tummarna hårt att du får klara positiva besked snart 🙏🏻

Jag har eventuellt plussat. Fick supersvagt igår ÄL+10, fortfarande svagt idag ÄL+11 men starkare än igår tycker jag så jag är hoppfull. Har hög temp också. Jag vågar dock inte jubla än, vill passera BIM som är idag/imorgon  och så vill jag få ett tydligt positivt test först. Hujja vad detta är jobbigt 🙈 Hopp och förtvivlan.

Har nog inga symtom. Är väldigt förkyld 😆 Kan ibland känna en svag, stickande värk i tjejmagen. Inte molvärk utan en annan smärta/känsla. Men jag känner ofta saker när BIM närmar sig så det är inget jag tänker betyder nåt.

Hoppas!! Känns som att mensen ska komma när som ibland, men ibland känns det som att den inte är påväg alls. Och jag har för mig att det känns som mensen ska komma när man är gravid också, så kan vara båda såklart. Sist plussade jag inte förens dag 14-15 så har väl ingen stress och inväntar mensen! 

Men vad roligt, hoppas det stegrar!!

Det låter likt mina test.. Fick supersvagt äl+9 och sedan igårkväll och idag äl+12. Men är osäker pga igår och idag var cb och läst att många får spökstreck med dom :(

Spännande!!! Hoppas du får ditt pluss snart 🙏🏼

• Anonym (K (Anonym))

Jag har mest hört att clearblue testa tidigt är opålitliga och ger mycket spökstreck, vilket tyvärr är majoriteten av de jag testat med.. Känns som allt hopp dog efter det speciellt eftersom man får som svagt svagt på dom 😕

• Anonym (K (Anonym))
    Ophelia1231 skrev 2024-10-30 14:23:52 följande:
    Gravviiiid!!🥺🥺🥺????
    Stort grattis!!! Och lycka till 😍🥳
  • Anonym (K (Anonym))
    Rdlsgdl9922 skrev 2024-10-30 17:46:14 följande:

hahaha man har ju blivit lite galet när man tycker att man ser nåt på detta, OM man vinklar det på exakt rätt sett och väljer den rätta bilden som kanske visar nåt?😂

Jag ser på båda!! Tror det kan vara tidigt positivt 💞
  • Anonym (K (Anonym))

Ser ni något väldigt svagt här eller inbillar jag mig? 
  • Anonym (K (Anonym))
    Rdlsgdl9922 skrev 2024-10-30 18:03:50 följande:
    Hej, tack snälla, men nu när det torkat helt ser det dessvärre asblankt ut 🥲 ❤️ menmen,,,
    Fortsätt testa! Kan vara något på gång ❤️
  • Anonym (K (Anonym))
    Rdlsgdl9922 skrev 2024-10-30 18:23:04 följande:
    Vi är ju precis i samma sits 🥹 lika naiva oxå säkert, blind leder blind men jag ser faktiskt skugga som kan va nåt!!
    Vi är ju det haha!! Ja jag ser också 🥹

När har du bim? Hur mår du, har du några symtom? 
  • Anonym (K (Anonym))
    Snorkfrökenhär skrev 2024-10-30 18:43:35 följande:

Åååh vad många nya test att analysera 😍 Jag kan ana svaga skuggor på vissa av era test, kanske att det är för tidigt. Vet exakt hur det är och känns. Tummarna hålles 🤞🏻💕

Jag vågade mig på ett digitalt nu ikväll? och titta 🥹🥰❤️

Stort grattis 🥳🥳
  • Anonym (K (Anonym))
    Rdlsgdl9922 skrev 2024-10-30 18:45:02 följande:
    1 är BIM! Inga tydliga symptom alls? dudå?? ❤️

Åh! Snart ju! Jag har någonstans mellan idag till den 2a, kan skilja lite. 

Jag har haft molande värk och stickningar i magen, kliande/stickande bröst och diffust illamående. Huvudvärk & flytningar som går mellan vattniga, slemmiga, krämiga och torrt 🥰
    Sist plussade jag på dag 14-15, är på dag 12 efter äl idag!

• Anonym (K (Anonym))

Nu kollade jag på mina bröst och fått tre knottror vid vardera bröstvårta nertill, tror inte jag haft det innan!!!

• Anonym (K (Anonym))
    Rdlsgdl9922 skrev 2024-10-31 08:16:45 följande:
    Jag fick min mens igår tyvärr :( så hoppas vi inte ses i nov tråden 😘
    Åh vad tråkigt att höra 😕 Jag är med där då jag inte plussat än, jag får väldigt svaga skuggor på alla test jag tar..
    Kände på min livmodertapp och den är mjuk, läst att det kan vara ett tecken men behöver inte vara..
Svar på tråden BIM Oktober 2024