Snorkfrökenhär skrev 2024-10-30 10:53:30 följande:
Ooooh vad spännande 😍 Håller tummarna hårt att du får klara positiva besked snart 🙏🏻
Jag har eventuellt plussat. Fick supersvagt igår ÄL+10, fortfarande svagt idag ÄL+11 men starkare än igår tycker jag så jag är hoppfull. Har hög temp också. Jag vågar dock inte jubla än, vill passera BIM som är idag/imorgon och så vill jag få ett tydligt positivt test först. Hujja vad detta är jobbigt 🙈 Hopp och förtvivlan.
Har nog inga symtom. Är väldigt förkyld 😆 Kan ibland känna en svag, stickande värk i tjejmagen. Inte molvärk utan en annan smärta/känsla. Men jag känner ofta saker när BIM närmar sig så det är inget jag tänker betyder nåt.
Hoppas!! Känns som att mensen ska komma när som ibland, men ibland känns det som att den inte är påväg alls. Och jag har för mig att det känns som mensen ska komma när man är gravid också, så kan vara båda såklart. Sist plussade jag inte förens dag 14-15 så har väl ingen stress och inväntar mensen!
Men vad roligt, hoppas det stegrar!!
Det låter likt mina test.. Fick supersvagt äl+9 och sedan igårkväll och idag äl+12. Men är osäker pga igår och idag var cb och läst att många får spökstreck med dom :(
Spännande!!! Hoppas du får ditt pluss snart 🙏🏼