Planerar bf juni 2025
Startar en tråd för oss som ?planerar? bf juni 2025.
Jag har BIM 24 september.
Startar en tråd för oss som ?planerar? bf juni 2025.
Jag har BIM 24 september.
Håller tummarna 😍 Det skulle alltså kunna visa positivt på ett tidigt test idag för dig och på onsdag för mig, men kan ju säkert visa negativt med fast det visar positivt sen.
Håller tummarna för dig med. Låter som ett tidigt graviditetstecken. Har haft molvärk i magen som förflyttat sig från höger till vänster sida nu.
Börjar närma sig, kanske testar redan imorgon eller så väntar jag till helgen eller nästa vecka vid BIM.
Tog ett test på morgonen som visade två streck! 😭❤️ Kan nog inte förstå det ännu riktigt, men kommer ta ett nytt vid BIM för att få reda på antal veckor 😍 Jag är så glad nu att det blivit som man hoppats på! 🤩
BF för mig ser ut att vara 1 eller 3 Juni om man utgår från senaste mensen samt hur lång cykel man har. Min cykel brukar vara mellan 28-30 dagar. 😍
ÄL +9 tog jag test med tidigt test. Kunde inte vänta längre då jag verkligen kände mig gravid och det visade sig stämma. I mitten av nästa vecka kan jag ta vanligt test med veckoindikator.
Beklagar missfallen, ni är så starka som gått igenom det. Alla förväntningar man bygger upp som går i kras. Det är hjärtskärande. Ibland behöver man bara få vara ledsen och gråta. Livet är tufft speciellt när det inte blir som man hoppats på. Fortsätt att kämpa, hoppas och ge inte upp. Nya möjligheter nästa månad! ❤️ Skickar all styrka och positivitet! ❤️