Anklagad för att ha slagit personen
Varför skulle ditt syskon ljuga?
Varför skulle ditt syskon ljuga?
Faktum är att den enda som har slagit den andre är syskonet som gav mig en rak höger vid 1 tillfälle, och slog till på flaskan när jag drack ur den en gång så jag fick jätteont i tänder och tandkött. Personen har även bitit mig så jag började blöda vid ett tillfälle och blev arg på mig för att den fick mitt blod i sin mun och slog mig därefter. Jag har aldrig och då menar jag verkligen aldrig någonsin slagit personen.
Personen anklagar mig alltså inte för att ha slagit den när vi var barn, utan vid dessa 2-3 dagar när vi var vuxna (runt 20 +års ålder.)
Jag petade på personen med ett finger i magen och i sidan för att få personen att le.
Först ifrågasätter du mig, sedan anklagar du mig, eller?
Du verkar inte kunna läsa texter och ta till dig av vad det faktiskt står.
Vi har ingen kontakt. Så varför skulle jag tjafsa om detta menar du?
Personen går och ljuger om mig fast vi inte har någon kontakt.
O varför ska jag be om ursäkt för någonting som ALDRIG har hänt menar du?
Du kan svara mig när du tänker på min situation i första hand. Annars svara inte tack då jag märker helt vart du står i dina anklagelser samt misstro.
Jag menar det finns ingen anledning för någon av er att prata om detta 12 år senare. Det finns inget ni kan göra åt det nu.
Jag menar också att om du vill förenas med syskonet så skulle du kunna be om ursäkt för att ni ska kunna gå vidare. Man kan be om ursäkt trots att man inte gjort fel, för att bli sams. Eller för att kunna släppa det som varit. Även om du ej gjort det hon anklagar dig för.
Kanske har syskonet bara emotionella problem och vill bråka. Då finns det inte så mycket att göra åt än ignorera.