Inlägg från: Anonym (Lilo) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lilo)

Älskarinnan frågar - skall frun få veta att han fortsatt med mig?

Samla ihop din stolthet och låt dem vara.

Han ville ha din omsorg och lust men han ville inte ha dig på riktigt i en vardag, så låt honom inte slösa mer av din tid då. Hjärta

• Anonym (Lilo)
    Anonym (U) skrev 2024-09-12 23:18:44 följande:

Hade jag varit frun så hade jag velat veta om det och inte slösat bort mitt liv på någon som varken älskar eller respekterar mig.
    Sen förtjänar ju gubbfan att få konsekvenser för sina handlingar

Han kan mycket väl älska frun men ändå vilja ha mer sex när det bjuds.
    Minst hälften av alla män funkar så.
  • Anonym (Lilo)
    Anonym (Elsa) skrev 2024-09-13 08:41:12 följande:

Jag har också varit älskarinnan i SEX ÅR utan att veta om det!
    Utan att gå in på detaljer hur detta undkom mig så har jag inte efter uppbrottet velat ta kontakt med frun, det kom fram ändå, ack så hårt, jag blev gravid.

Där fick han något att förklara, karma is the shit! 

Men hur är det ens möjligt? Han måste ju haft tusen och en dåliga bortförklaringar till att aldrig fira storhelger eller födelsedag eller något med dig då?
  • Anonym (Lilo)
    Anonym (U) skrev 2024-09-13 20:44:50 följande:
    I mitt tycke så är inte det äkta kärlek. Tror inte frun heller känner sig så älskad när mansgrisen knullat någon annan bakom hennes rygg. Än mindre respekterad. 
    Hon har rätt till all information, så att hon kan välja om hon vill leva resten av hennes liv utan vara älskad på riktigt eller om hon ska söka lyckan någon annanstans.
    Det är vad du tycker, men många män fungerar bara inte så. 

För dem är sexbehovet en större del av tillvaron och tanken och de tar chansen med en tillfällig kontakt om den ges, men kan ändå vara helt bundna till den kvinna de har hemma.
Svar på tråden Älskarinnan frågar - skall frun få veta att han fortsatt med mig?