Inlägg från: Anonym (JC) |Visa alla inlägg
  • Anonym (JC)

Älskarinnan frågar - skall frun få veta att han fortsatt med mig?

Hej!

Jag har också varit den vid sidan av och vi träffades precis som ni upptagna där jag insåg jag inte var lycklig och skilde mig. Han gjorde inte det men tyckte han kunde ha kvar mig vid sidan av samtidigt som han regelbundet slogs av ångest/rädsla för att åka fast och bröt. Detta är nu 4 år sedan och vi har inte träffats på det sättet på länge även om han försökt med jämna mellanrum. Numera tycker jag bara han varit ett svin och ser honom helt annorlunda. Både känslor och attraktion är döda men jag är tyvärr sabbad av upplevelsen även om jag såklart satt mig själv i den urusla situationen. 
    Har också som du känt hämnd tankar under åren just för han skadat mig så brutalt men jag har avstått. Tanken på att jag berättar och hon lämnar honom och han då kommer springandes till mig vill jag inte råka ut för. Då skulle han kommit självmant för längesen. 
    Numera tycker jag mest synd om hans fru dessutom som inte har en aning om vad han är kapabel till. Hon har dessutom dykt upp i ett jobbsammanhang(och vet vem jag är) så karman bara fortsätter slå känns det som. 
    Han lär vara otrogen igen, om han inte redan varit det men hon stannar säkert då också. Nu vill jag bara lägga honom och allt som var bakom mig och se det som att relationen i alla fall tog mig ur mitt dåliga äktenskap.

Svar på tråden Älskarinnan frågar - skall frun få veta att han fortsatt med mig?