Chatt tråd
Här chattar vi. Är ju avstängd på flashback en månad så får då chatta här istället
Här chattar vi. Är ju avstängd på flashback en månad så får då chatta här istället
Din ena förälder då. Dim pappa gick ju bort för ett par år sen.
Ja, är man perverterad så finns det inte många som vill vara ens vän. Terapi vore nog bättre.
Är inte pervitrerad så det så men är man för bra för lss är det så
Ja och fjantigt man ej får ha dubbla nick när folk skriver om knark men är bara där och skriver om tv program
Det är jobbigt detta med att man ej får ha väskor på konserten och min mobil laddar jämt ut så laddningen är slut innan man kommer hem. Räcker aldrig. Google pixel är en skit mobil. Inte tillräckligt med minne heller. Får ej plats med 2 mobiler i fickan óch inte tung power bank
Visst är the floor ett lätt program!!
Var på SMith and thell sista spelning idag på annexet asså att de vågade använda eld. tänk om nått hänt de säger aldrig vart nödutgångarna är innan om nått skulle hända
Nu har nån hackat ens stats fm igen . Jag har ej lyssnat på de där låtarna. Det är konstigt dock en massa låtar min crush gillar!!!
Jag hatar mammografi, gynekolog, psykolog, tandläkare mm
Hur ska jag komma till London billigt. Kan man åka helikopter 2 timmar????? Det ä'r billiare än 14.000