Inlägg från: USA111 |Visa alla inlägg
  • USA111

Chatt tråd

Det är jobbigt detta med att man ej får ha väskor på konserten och min mobil laddar jämt ut så laddningen är slut innan man kommer hem. Räcker aldrig. Google pixel är en skit mobil. Inte tillräckligt med minne heller. Får ej plats med 2 mobiler i fickan óch inte tung power bank

• USA111

Visst är the floor ett lätt program!!

• USA111

Var på SMith and thell sista spelning idag på annexet asså att de vågade använda eld. tänk om nått hänt de säger aldrig vart nödutgångarna är innan om nått skulle hända

• USA111

Nu har nån hackat ens stats fm igen . Jag har ej lyssnat på de där låtarna. Det är konstigt dock en massa låtar min crush gillar!!!

• USA111

Jag hatar mammografi, gynekolog, psykolog, tandläkare mm

• USA111

Hur ska jag komma till London billigt. Kan man åka helikopter 2 timmar????? Det ä'r  billiare än 14.000

• USA111

Kan man hyra en helikopter som kör mig till London och tillbaka. Vill se ABBA VOYAGER men betalar ej 14.000 kr för att åka dit 4 dgr. 

• USA111
    Anonym skrev 2024-09-16 12:49:36 följande:
    Det är definitivt inte billigare än 14000.
    Okej för 4 dgr med nord och syd resor kostar 14.0000 kr de ska ha 4.4000 extra för enkel rum! Coolt va att båda usas disney parker ligger i contyt orange county. ena i florida ena i californien
  • USA111

Jo dte finns ett orange conty i  florida med där deras disney park ligger

• USA111
    Anonym (Svammel) skrev 2024-09-16 15:31:33 följande:
    Det var inte många rätt där:

Florida ligger inte i Orange county. 

Kostar resan verkligen hundrafyrtiotusen? Och enkelrumstillägg fyrtiofyratusen?
    nej den kostar 14.500......................................... de ska ha 4.4000 extra  för enkel rum!
  • USA111

Jag älskar sällskapspel. Drömmen vore att jobba på Dragons Lair!!!

• USA111

Ser ni Vem bor här. Det är kul att se hur andra bor. Brukar även kolla Hemnet. Jeopardy är kul att kolla på. Man kan en del. Nu ska de även ha för vanligt folk. Sökte men kom ej med. Grrr. Gränsbevakarna är kul alltid velat jobba i tull men gillar ej de slänger mat och kan ej jobba i livsmedels butik då heller. Folk svälter i afrika. Home and away på onsdagar från vackra palm beach utanför sydney. Hunk och babe serie. Och så The floor. Kul program och det mesta enkelt. Fredagar dobbidoo. Det är kul spec första och sista minuten! På Lördagar på riktigt det är kul. På söndagar sommaren med släkten! så ser ens tv vecka ut. serien med björn gustavsson  är med kul!

• USA111

Satsumas är gott. Julmust likaså. The  floor är enkelt program till 90 procent. Race across the world är roligt program. Vill va med. Söka nästa säsong. Kommer briljera.Kom till 40 000 i smartare än en femteklassera en gång utan livlina!

• USA111
    USA111 skrev 2024-09-26 11:53:00 följande:

Satsumas är gott. Julmust likaså. The  floor är enkelt program till 90 procent. Race across the world är roligt program. Vill va med. Söka nästa säsong. Kommer briljera.Kom till 40 000 i smartare än en femteklassera en gång utan livlina!

asså till the floor men blir väl bara e säsong liksom hjulet
  • USA111

Hoppas the price is right kommer till sverige . älskar det programmet. ägande priser. roliga tävlingar

Svar på tråden Chatt tråd