Inlägg från: Anonym (Lissy) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lissy)

Kvinnor, vad spelar det för roll om mannen inte får upp den eller kommer på en gång?

Anonym (Nervös) skrev 2024-09-11 11:27:42 följande:
    Kvinnor, vad spelar det för roll om mannen inte får upp den eller kommer på en gång? Om ni träffar en man och första gången ni ska ha sex så får han antingen inte upp den eller kommer på 2 sekunder. Vilken roll spelar det för en ev fortsättning?
    Ingen. Förutsatt att det inte är så i normala fall. 
  • Anonym (Lissy)

Den här tråden, som så många andra, har spårat ur.
    Herregud, snubben är oerfaren sexuellt, so what? Shit happens. Ni som trycker ner såna som honom pga detta gör det ju knappast lättare för honom nästa gång det hettar till.

Tips till ts: skylta med att du är oerfaren och att du söker någon som är förstående och som vill lära upp dig. Tro mig, det finns massor såna kvinnor i alla åldrar (även om bitterkärringarna här inne inte tillhör den gruppen) 

• Anonym (Lissy)
    Anonym (Nja) skrev 2024-09-21 10:37:10 följande:
    Here we go again. TS frågade. Trycker man ner om man säger att det är en deal breaker? Ska vi ljuga så att det blir enklare nästa gång?

Håller dock med om tipset. Tror att det är enda lösningen.
    Nej och nej. Jag syftade på det som skrevs i inlägget innan mitt.
    Man kan säga som man tycker till folk utan att använda personangrepp eller vara allmänt nedvärderande. 
Svar på tråden Kvinnor, vad spelar det för roll om mannen inte får upp den eller kommer på en gång?