Inlägg från: Överste Senap |Visa alla inlägg
  • Överste Senap

Kvinnor, vad spelar det för roll om mannen inte får upp den eller kommer på en gång?

Önskar dig stort lycka till TS. Som många redan skrivit kan första gången med ny partner bli inte som man förväntar sig. Vågar säga vare sig bu eller bä om du ska säga något om att du är oskuld och att det är din första gång. Jag var lika gammal som du när jag blev ratad efter att ha berättat för tjejen jag dejtat att jag var oskuld. När jag sedan träffade hon som sedan blev min fru sa jag inget förrän efteråt. Första gången blev pinsamt fumlig men jag berättade morgonen efter att det var min första gång och då tyckte hon jag borde sagt det innan så hon kunnat göra min första gång minnesvärd. Jag förstår mer än väl att du, liksom jag, helst vill berätta när det är dags men många kvinnor skulle som redan framkommit få kalla fötter. Men det finns ju de som inte skulle få det, så du får göra bedömningen själv, kan inte gissa vilket som är sannolikast.
    Stort lycka till!!

• Överste Senap
    MrTintin skrev 2024-09-19 08:54:37 följande:

TS, först vill jag beklaga hur det gick. Jättetråkigt. Som jag fattar det har ni setts ett antal gånger och sannolikt även skrivit med varandra ett tag. Hon har haft all tid i världen på att ta reda på det som var viktigt för henne. Sedan blir jag direkt beklämd över reaktionerna mot TS. Hade jag varit TS och läst all skit så hade jag inte bara varit tillbaka på ruta ett, jag hade varit på ruta -13. TS skulle säkert må bra av stöd men vad han får är en ren skitattack. 

Jag kan kanske skratta mig lycklig att jag hade turen kvinnan som tog min oskuld och inledde en sexuell relation med mig därefter inte såg min oerfarenhet som ett problem. Kanske hon såg det tom som en möjlighet. Jag hoppas verkligen du lyckas träffa någon med liknande inställning till slut. 

Kunde inte hållit med mera! 
  • Överste Senap
    Anonym (Nja) skrev 2024-09-20 19:53:37 följande:
    Det jag har emot är att du sitter och kallar folk för elaka samt att andra skriver att hon betett sig illa som inte gullade med honom.
    Om du missat att det finns inlägg som varit direkt elaka mot ts i syfte att trycka ner honom även om inte dina inlägg nödvändigtvis hör dit så säger det dessvärre en hel del om dig och det är inte smickrande. Inte heller att du menar att de som försöker vara supporterande och stödja honom ?gullar? med honom är inte heller särskilt  för dig.
Svar på tråden Kvinnor, vad spelar det för roll om mannen inte får upp den eller kommer på en gång?