• Eurydike

Kvinnor, vad spelar det för roll om mannen inte får upp den eller kommer på en gång?

felicityporter skrev 2024-09-18 22:35:39 följande:
    Förakt?! What the fuck? Jag är också kvinna och ryser av ditt vidriga inlägg.

Visste för övrigt inte att man hade redovisningsplikt om sitt tidigare sexliv innan man går så långt att man är intim med någon. Det var något alldeles nytt för mig.
    Håller med dig! Självklart har man ingen redovisningsplikt om sitt tidigare sexliv och det är upp till var och en vad man berättar. Jag tycker att TS gjorde rätt som berättade, för jag hade inte velat ligga med någon som inte ville ligga med mig om jag var ärlig. Dessutom får han ju chansen att ligga första gången med någon som verkligen uppskattar honom för den han är, inklusive hans bristande erfarenhet. Vissa vill inte lära upp någon, andra tänder på det, somliga bryr sig inte. Det gäller bara att hitta rätt person.
  • Eurydike

Som svar på trådstarten så nej, det har ingen betydelse om han inte får upp den eller kommer på en gång. Jag skulle bara tänka att han var nervös. Själv lider jag inte av nervositet på det sättet och skulle tycka att det var lite gulligt.

• Eurydike
    Anonym (Samantha Jones IRL) skrev 2024-09-21 11:22:09 följande:

Oh honey... Kyss 

En gång är ingen gång.

Att han är upphetsad och kommer fort första gången ser jag som en komplimang, och jag har många tricks att ta till för att vi ska få långvarig njutning.

Man ger det lite tid bara så blir det alldeles som vi vill ha det. 

Ibland tror jag att både manliga och kvinnliga oskulder hade mått bra av övningskörning med en lite mer erfaren och trygg personlighet.

Det tror jag med! Drömmer mig bort ☺️🔥
Svar på tråden Kvinnor, vad spelar det för roll om mannen inte får upp den eller kommer på en gång?