Inlägg från: Anonym (Lina) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lina)

Kvinnor, vad spelar det för roll om mannen inte får upp den eller kommer på en gång?

Så TS är oskuld trots att han är 29 år? Självklart ska han inte säga något om att han är oskuld, det är mycket mer sannolikt att hon dissar honom då jämfört med att första gången blir konstig pga nervositet. Det är ingen höjdare heller men det har jag större förståelse för än att vara oskuld vid 29. Hur gammal är kvinnan? Antar att hon är i din ålder och då vill hon ha någon med relationserfarenhet och det har man garanterat inte som oskuld om man inte hör till någon religiös sekt men det utgår jag ifrån att det inte handlar om här.

• Anonym (Lina)
    Anonym (Nervös) skrev 2024-09-17 11:34:06 följande:

Det gick inte så bra men hur illa det gick vet jag inte än. Vi hade en trevlig middag och såg en film, så långt var allt ok, och vi började hångla. Precis som jag oroat mig för så fick jag halvpanik, pulsen var typ i 200. Så jag berättade till slut att jag var så nervös för att det var min första gång. Hon kom av sig helt. Hon var inte alls beredd på det och hon kände att hon kunde inte fortsätta. Hon grät, jag grät. Det slutade med att hon sa att hon måste få tid att fundera på om hon trodde det kunde funka för det kunde hon inte säga på en gång.  Och där är vi nu.

Alltså, det är helt j-a obegripligt att du berättade för henne att du var oskuld trots alla uppmaningar här om att INTE säga något alls. Vad f-n hade du förväntat dig?
    Du har bara dig själv att skylla att du sumpade ditt livs chans.
  • Anonym (Lina)
    Anonym (Beror på) skrev 2024-09-17 16:28:34 följande:
    Kanske det, många tjejer vill att mannen ska va den drivande då kan det va lite omtumlande kanske men vafan. Hon va ju uppenbarligen attraherad av ts med tanke på att dom kom så långt som dom gjorde.
    Lika uppenbarligen försvann attraktionen, åtminstone temporärt. Eller hur?
  • Anonym (Lina)
    Cartjan1 skrev 2024-09-18 21:09:01 följande:
    Sist jag kollade mig i spegeln så var jag en kvinna iaf  men har kanske hänt något under sista timmen eller så😅

Vilket står dig helt fritt att tycka och jag förstår också att det för en person som vill bilda familj kan vara oroväckande om det finns en oerfarenhet gällande relationer. Men jag pratade mer om att ha empati för andra individer, innebär inte att man måste inleda relationer med dem om de inte uppfyller ens preferenser. Givet får man då också bli ledsen och besviken när det inte blev som man tänkt men det betyder inte att man inte kan vara sympatisk och förstående för den andra i samma stund.
    Empati? Han höll tyst om något han borde talat om långt innan bara för att få chans att ligga och sedan när det blev skarpt läge pissade han på sig och försa sig i alla fall. Varför skulle man känna empati för en sådan? Jag känner snarare förakt. Lider mer med tjejen.
Svar på tråden Kvinnor, vad spelar det för roll om mannen inte får upp den eller kommer på en gång?