Inlägg från: Anonym (Kim) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kim)

Kvinnor, vad spelar det för roll om mannen inte får upp den eller kommer på en gång?

Anonym (Nervös) skrev 2024-09-11 12:13:51 följande:
    Nej, det vill jag inte, är rädd att hon drar då. Och de flesta ger tips om att man inte ska säga något om det i min ålder. Men absolut, det skulle underlätta väldigt om jag visste att det accepterades.
    Men tänker du att du ska låtsas erfaren och "kunnig" istället? Det brukar knappast funka och det minskar ju knappast risken - snarare ökar den - för att du inte ska få stånd eller för tidig utlösning. 

Inte bara i detta sammanhang utan rent allmänt  så tenderar nervositet minska om man helt enkelt erkänner den och inte försöker låtsas och spela teater. Den märks ju dessutom även om man försöker dölja den...
  • Anonym (Kim)
    Anonym (Nervös) skrev 2024-09-11 12:33:19 följande:
    Nej jag tänkte inte låstas vara erfaren eller kunnig men hoppas det ska framstå som att man bara är nervös inför första gången tillsammans. Tro mig, jag skulle inget hellre vilja än att kunna berätta att det är min första gång men jag har fått så många varningar om risken att hon drar om jag säger nåt.
    Vad är det för några typer som varnar dig om att hon ska dra?

Ja, klart att det finns en risk, men troligare att hon inte gör det. Och är hon något att ha om hon skulle vara så barnslig att hon drar?

Själv skulle jag bli helt avtänd över någon som är nervös och fumlig där det INTE är första gången. 
Svar på tråden Kvinnor, vad spelar det för roll om mannen inte får upp den eller kommer på en gång?