Inlägg från: Anonym (Sofie) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sofie)

Förvirrad av dejt

Jag är väldigt nere pga killen jag dejtar. Vi har dejtat länge men blir aldrig någonting med oss. De två tillfällen jag tagit upp det svarar han inte eller byter ämne. Förut har han haft flickvänner som han ganska snabbt presenterat för vänner och familj och blivit officiellt tillsammans med men inte med mig. Jag känner hans vänner sen tidigare iofs men det är inte så att han bjuder med mig. Vad tror ni, bör jag backa? Är det bara en sak han är ute efter? 

• Svar på tråden Förvirrad av dejt
  • Anonym (Sofie)
    Anonym (T) skrev 2024-09-11 11:03:30 följande:

Har ni haft sex eller har det inte ens lett dit?

Det har kretsar mycket kring det 
  • Anonym (Sofie)

Ja vi har haft mycket sex. Jag känner honom sen innan. Han var pådrivande kring det direkt. Störde inte mig så, men känns skumt att han kan bli seriös med olika tjejer men inte med mig? Visst är det en red flag? Har försökt prata med honom men han ger mig inga svar alls. Så förvirrad. 

• Anonym (Sofie)
    Anonym (Hmmm ...., ,) skrev 2024-09-11 12:50:30 följande:
    Inga svar ÄR ett svar. Han vill gärna ha sex med dig men inte ett förhållande.  Han har dig kvar tills han träffar någon tjej han blir kär i.
    Ja jag börjar inse det nu. Det är väldigt tråkigt för jag har alltid varit intresserad av honom i alla år och det är han medveten om. Jag har gjort massa saker för honom och öppnar mig mycket känslomässigt men han svarar inte ens på det, så har det varit länge. Kanske han valde att ses för att han vet att jag aldrig tackar nej. Hur avslutar man? Jag är så ovan vid dejtande! Måste man skriva det om man inte är i en relation eller kan man bara sluta svara eller hur gör man? 
  • Anonym (Sofie)
    Anonym (hmm) skrev 2024-09-13 23:00:24 följande:

Tycker du ska höra av dig till killen som du blockade senast istället.

• Anonym (Sofie)
    Anonym (Hm) skrev 2024-09-13 22:56:44 följande:
    Jag hade nog passat på att vara ärlig här. Skriva att jag känner att dejtandet inte är påväg dit du vill och att jag inte vill slösa min tid. Antingen får han eld i baken eller så dör det ut. Oavsett kommer du vinna på det 😌
    Jag tog ett steg fram han svarade inte på det. Så insåg att man aldrig kan tvinga någon. han beter sig väldigt konstigt. antingen är han sur på mig eller så är han ointresserad o tror inte han är helt över sitt ex. Så jag har bestämt mig att inte snacka mer med honom från och med nu oavsett vad. Ju mer man gillar någon desto mer ledsen blir man när det inte funkar och orkar inte gå runt och må dåligt över honom mer. 
  • Anonym (Sofie)
    Anonym (M) skrev 2024-09-14 12:47:51 följande:
    Bra gjort. Du tar hand om dig själv. Det funkade tyvärr inte med honom så bara att gå vidare.
    Ja ibland måste man våga se saker i vitögat. han har skrivit igen men orkar inte ens öppna, känns som att han friend zonar för att ha mig som reserv typ 
Svar på tråden Förvirrad av dejt