Bråk med kk
Jag blir så ledsen, jag brukar träffa min kk ungefär en gång i veckan. Vi har det magiskt tillsammans. Jag gillar verkligen honom som person och vill inte avsluta. Har haft vårt upplägg sedan vi förlorade oskluden, vi är nu 30. Men nu har han börjat bråka med mig väldigt mycket vilket knäcker mig totalt. Det började med att han klagade på att jag skickar för få nakenbilder och att de inte visar tillräckligt. Han ville ses tre gånger i veckan så vi möttes på två, handlar om tidsbrist. Senare började han vägra kondom. Sedan började han kritisera mina livsval kring saker samt att jag svarar långsamt. Vi pratar ofta men ibland kan han bara tvärvända och köra någon silent treatment på mig. Jag har ett litet barn hemma och har inte varit ute på dejtingmarknaden under flera år. Jag är därför nöjd med att få tillbaka honom igen och det har funkat bra i snart två år fram tills allt detta. Någon med erfarenhet av KK relationer? Brukar ni bråka kring upplägget? Hur kan man lösa det här? Blir extremt nere av detta!