• Anonym (Mika)

Jag är den eviga singeln

Harnok skrev 2024-09-13 16:43:19 följande:
    Mina föräldrar har faktiskt nämnt två orsaker. Min mamma har sagt att jag är för kort och min pappa har sagt att jag är för tillbakadragen.

Båda har nog rätt.

Vad har du för mamma som säger att du är för kort? Borde hon inte uppmuntra dig. Det finns ju massor av män som är korta men har kvinnor. T.o.m. Magnus Uggla som inte kan vara mycket över 160?

Jag ser ofta korta gubbar med korta tanter.

• Anonym (Mika)
    Anonym (A) skrev 2024-09-17 02:58:32 följande:

Det kan ju vara värt att sänka kraven kanske om man inte vill bli ensam? Det finns ju alltid alternativ för den som verkligen vill. Vet en som aktivt raggade men blev snabbt nekad av Svenska tjejer och andra tjejer med utländsk bakgrund bara några få gav honom chansen. Den gemensamma nämnaren var att alla de som gav honom chansen var asiater så som invandrare, adopterade osv.

Ja, håller med. Så borde alla incels här tänka. Bättre än att garanterat bli ensam hela livet.

Kan åtminstone ge det ett försök 
  • Anonym (Mika)

Jag menar då de andra incels här som ofta skriver inlägg och gnäller.

• Anonym (Mika)
    Anonym (Rob) skrev 2024-09-17 09:06:09 följande:
    Varför är det bättre att träffa något halvdant istället för att vara ensam hela livet?

Man får va ensam hela livet om man vill. Men om det 
    är självvalt gnäller man inte att man inte träffar nån heller.

Jag skrev om dom incels som gnäller här. Incels är förresten ofrivilligt celibat inte frivilligt.

Svar på tråden Jag är den eviga singeln