Inlägg från: Anonym (Varför?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Varför?)

Jag är den eviga singeln

Harnok skrev 2024-09-10 23:43:09 följande:

Jag bara längtar till att ha en tjej att krama om, någon att bry mig om. Något att bjuda på middag. Att kunna älska och göra allt för. Jag skulle nog krama ihjäl henne är jag rädd för också.

Varför ska det här anses vara något negativt angående de som tryckt på Nej knappen? 
  • Anonym (Varför?)
    Mandel skrev 2024-09-11 08:01:31 följande:

Rent krasst så handlar det väldigt sällan om utseendet så länge man verkligen inte ser ut som ett träsktroll eller varit med om en kränkraftsolycka vilket väldigt VÄLDIGT!  få människor gör.
    Dock finns det många av dessa personer som ändå träffar en partner.
    Så länge man sköter sin hygien så hänger det nog mer på den personlighet man har än något med ens utseende.

Hur fungerar du på arbetsplatser? 
    Har du bra relationer med andra män?

Det finns många män som blir utan en partner för det finns inte lika många kvinnor som män som vill ha ett förhållande. 
    Även om hypotetiskt alla män hade varit extremt attraktiva så hade ändå vissa män blivit utan en partner. 
    Dessutom är det vanligare att kvinnor har förhållande med män som redan haft förhållanden med andra kvinnor redan. 
  • Anonym (Varför?)
    Anonym (L) skrev 2024-09-11 03:41:07 följande:

Det tristaste är att du frågar dig själv om det är för att du är vit. De flesta vita svenska män har inga problem att hitta tjejer. Frågan indikerar att du har värderingar som garanterat bidrar till dina svårigheter även om det sannolikt finns fler orsaker. Men börja med att jobba där.

Intressant att det här ska räknas som ett grundläggande behov när kvinnor missgynnas 
  • Anonym (Varför?)
    Anonym (L) skrev 2024-09-13 18:18:27 följande:
    Den genomsnittliga svenska mannen hittar tjejer. Det är en minoritet som inte gör det.
    Hittar tjejer någon gång ja. 
Svar på tråden Jag är den eviga singeln