• Anonym (120934)

Sperma i slidan

Hej, 

vill bara fråga, känner kvinnor av utlösning i slidan? Ja, jag är seriös. 

• Svar på tråden Sperma i slidan
  • Anonym (Nej)

Känns inget, bara när det rinner ut. 

• Meddelande borttaget
  • XDX
    Anonym (Lajla S) skrev 2024-09-11 09:35:33 följande:
    Med min unga virila älskare kan jag känna sprutet när han är "välfylld" och har stor sädmängd. Så som första gången efter ett tag. Gillar också att se "vulkanen" då, kraftig stråle från ett bultande jättestånd tänder mig mycket. Andra ?
    💪😍
  • XDX

Min partner känner pulsationerna, hon rycker till och hennes andning hackar till okontrollerat. Hett! 

• Anonym (R)

Nej, jag har aldrig känt vare sig pulsering eller själva sprutet (märker förstås att han kommer ändå men inte i slidan)

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Ulla B

Det känns inte i mig men det känns på mannen när han får spruta. Handduk kan vara bra under efteråt.

• Goatjejen
    Anonym (Lajla S) skrev 2024-09-11 09:35:33 följande:
    Med min unga virila älskare kan jag känna sprutet när han är "välfylld" och har stor sädmängd. Så som första gången efter ett tag. Gillar också att se "vulkanen" då, kraftig stråle från ett bultande jättestånd tänder mig mycket. Andra ?
    Samma för mig. Känner pulserandet men också ett stort sprut. Gillar också att se "vulkanen och tänder på att se strålarna från ett stort stånd.
  • Anonym (Kille)
    Goatjejen skrev 2024-10-01 00:01:24 följande:
    Samma för mig. Känner pulserandet men också ett stort sprut. Gillar också att se "vulkanen och tänder på att se strålarna från ett stort stånd.
    Är det när han sprutar på sin mage/rakt upp eller nån annanstans?
  • Anonym (Nä)

Jag har aldrig känt nåt sprut, och har nog inte känt nåt pulserande heller.

• Anonym (Lajla S)
    Anonym (Kille) skrev 2024-10-01 07:07:47 följande:
    Är det när han sprutar på sin mage/rakt upp eller nån annanstans?
    Svarar för mig.  Båda delarna, gillar också när han sprutar på magen och brösten på mig. Härligt eggande och triggande.  
  • Meddelande borttaget
  • MrLovely
    Anonym (Urban) skrev 2024-09-10 22:24:26 följande:
    Varför massa tummen ner på detta?
    Du kan kolla diskussionen jag startade om prussiluskorna. Där har de visat upp sig med sina idéer om att censurera andra människors diskussioner om sin sexualitet.
  • Anonym (F)
    MrLovely skrev 2024-10-02 11:35:52 följande:
    Du kan kolla diskussionen jag startade om prussiluskorna. Där har de visat upp sig med sina idéer om att censurera andra människors diskussioner om sin sexualitet.
    De är betydligt färre än de vill ge sken av, kan man säga. Det finns relativt enkla sätt att se vilka anslutningar som är desamma och vi har en tveklös regent.
Svar på tråden Sperma i slidan