• Anonym (120934)

Sperma i slidan

Hej, 

vill bara fråga, känner kvinnor av utlösning i slidan? Ja, jag är seriös. 

• Svar på tråden Sperma i slidan
  • Anonym (Hh)

Jag känner inte själva sprutet. Däremot känner jag när han pulserar när han kommer (jävligt hett) och torkar man inte blir det kladdigt efter benen och i trosorna (också hett) och det känns ju. Men svaret på frågan är; nej. Jag känner inte. 

• Anonym (Malin)

Vi känner i allmänhet inte själva sprutet men däremot hur kuken pulserar när det kommer.

• Anonym (Milla)

Jag känner bara av när han pulserar  

• Anonym (?)

Haha, ingen missar när jag kommer kan man säga.
    Det både hörs och känns skulle jag tro. 
    Min särbo vill inte alls ligga när sonen och/eller hans flickvän sover hemma.
    Jag låter tydligen fööör mycket....

• Anonym (Urban)
    Stefano82 skrev 2024-09-10 20:22:09 följande:

Min fru känner av när jag sprutar i henne. Så det borde se göra.

Varför massa tummen ner på detta?
  • Anonym (H)
    Anonym (Urban) skrev 2024-09-10 22:24:26 följande:
    Varför massa tummen ner på detta?
    Är alltid så i trådar/kommentarer som handlar om sex. Folk verkar bli lättkränkt när det handlar om sex. Vilket förvånar mig. Om man är känslig och mör dåligt av sådant som handlar om sex varför utsätter man sig då för att gå in i trådar man inte mår bra av? Bättre att de bara scrollar vidare. 
  • Anonym (H)

Jag känner när min man kommer. Oftast känner jag bara att den pulserar men det händer också att jag känner självaste sprutet. 

• Anonym (Lajla S)
    Anonym (H) skrev 2024-09-10 23:28:50 följande:

Jag känner när min man kommer. Oftast känner jag bara att den pulserar men det händer också att jag känner självaste sprutet. 

Med min unga virila älskare kan jag känna sprutet när han är "välfylld" och har stor sädmängd. Så som första gången efter ett tag. Gillar också att se "vulkanen" då, kraftig stråle från ett bultande jättestånd tänder mig mycket. Andra ?
  • Anonym (Petta)

Min fru gillar mycket sprut där.

Svar på tråden Sperma i slidan