• Mandel

Någon mer som blir en idiot utan sex?

Jag är kvinna och kan faktiskt förstå ts situation och känslor.

Jag var tillsammans med en man som i mina ögon var snygg och sexig och jag var galet kär, attraherad och konstant kåt på honom.
    Hela min kropp skrek efter honom...
    Var otroligt frustrerande och tärande att han inte tog initiativ eller visade intresse och när det sedan visade sig att han var asexuell/tappade sexlusten helt. Han saknade inte sex och såg ingen anledning till att ta tag i problemet och jag gick under.
    Då hade jag gått och väntat, längtat och trånat i 2 år. Försökt att inte vara för påflugen, vänta ut honom att han skulle ta initiativet, försökt prata om det berodde på mig men fick alltid svaret att nej då.
    Jag kände mig som en jäkla gubbgrinig mansgris faktiskt. Ständigt avvisad och ständigt sugen på honom...
    Betedde mig ibland som någon jäkla kåt fågel och körde "parningsdanser" för att försöka få honom intresserad, men nej. Och sedan hade jag dåligt samvete för att jag försökte få något av honom som han inte ville ge mig. 

Jag längtade efter att bli påsatt, men inget hände. Gick väl 2-3 månader mellan gångerna vi hade sex och enda gången han tog initiativet var om han eller jag skulle åka bort - hände inte så ofta, så då kändes det mer som att han skulle markera revir...

Så jag lämnade.

Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
Svar på tråden Någon mer som blir en idiot utan sex?