Inlägg från: Anonym (Segura) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Segura)

Vilka skådisar känns malplacerade?

Då tänker jag enbart utseendemässigt. Jennifer anistons utseende är perfekt för komik. Neil patrick harris har ett utseende som kanske mer lämpar sig som en alv i sagan om ringen istf komedi. 

Det här är bara mina åsikter förstås. Vilka skådespelare har ni reflekterat över?

• Svar på tråden Vilka skådisar känns malplacerade?
  • Anonym (Segura)
    Lenobia skrev 2024-09-09 13:26:11 följande:

Alla skådisar som inte håller måttet, dvs är tjocka och/eller fula. 

Ska alla skådisar vara smala och snygga? Då förstår du inte yrket.
  • Anonym (Segura)
    Tukt skrev 2024-09-09 13:26:28 följande:
    Det är väl inte skådisens "fel" utan att de som castar gjort ett dåligt jobb.
    Varför tror du att jag tycker att det är skådisens "fel"?

Du tar tråden alldeles för seriöst. Det här är en åsiktstråd, vissa kanske inte håller med mig om Neil Patrick harris.
  • Anonym (Segura)
    Anonym (?) skrev 2024-09-09 13:33:30 följande:

Har du inget bättre för dig än att klanka ner på andras utseende? Man kan inte rå för hur man ser ut..

Varför tycker du att jag klankar ner på någons utseende?
  • Anonym (Segura)
    Anonym (?) skrev 2024-09-09 13:40:25 följande:
    För att du skriver negativa saker om deras utseende. 
    Det gör jag inte. Varför är du så aggressiv?
  • Anonym (Segura)
    Anonym (?) skrev 2024-09-09 14:16:46 följande:
    Jag är inte aggressiv. Du skriver ju i ts att Jennifer Anistons utseende är perfekt för komik..
    Är det att "klanka ner" på någon? Ja, jag tycker du är aggressiv.
  • Anonym (Segura)
    Lenobia skrev 2024-09-09 14:07:12 följande:
    Nej, alla behöver inte bara smala, men normalviktiga(såvida man inte spelar en tjock eller ful rollkaraktär).

Nej, man behöver inte vara snygg. Varför tror du det? Jag skrev inte ful. Bara för att man inte är ful, så behöver man inte vara snygg. 
    Varför det? Skådespelares syften handlar väl om trovärdigheten. Inte hur pass smala/ "inte fula" de är
    Tycker alla karaktärer i Harry Potter är spot on t ex. Vet inte om alla karaktärer är "inte fula" eller smala. 
  • Anonym (Segura)

Skulle bli förvånad om the rock dök upp i någon film som inte hade komiska inslag.

• Anonym (Segura)
    Anonym (Betty) skrev 2024-09-09 14:30:26 följande:
    Och det är ju inte något negativt alls. Finns massa snygga komiker. 
    Vet inte varför föregående ansåg det negativt. Hon har ju inte ett ansikte som är "haha"-ful. Hon är ju snygg och det finns många snygga komiker. Kaley coucou t ex. Hon har också komiker i sig.
  • Anonym (Segura)

Tom Cruise hade några komiska inslag i mumien. Tyckte det var malplacerat. Kändes som de hade tänkt sig en annan skådis, eller tänkt sig brendan frasier. (Som har bättre aktionkomedi-tendenser.)

Sen så var förvisso den sortens komedi tom Cruise hade i tropic thunder passande (åt hållet ta sig själv på för stort allvar)

enligt mitt tycke förstås.

• Anonym (Segura)

Woody harrelson har ett ansikte för komedi. Såg honom som en o-rolig skurk i en film och han kändes direkt malplacerad.

(enligt mitt tycke)

Svar på tråden Vilka skådisar känns malplacerade?