• Anonym (Frågande)

    Hur vet man att man är slapp i underlivet?

    Hur vet man som tjej att man är slapp eller normal i underlivet? (Thight är jag nog inte.) De uttalanden som killar allmänt gör om att någon är slapp, som att tjejen är som en gympasal eller en Ica-kasse säger ju inget. Hur många fingrar är normalt att få in? Ska killen behöva tränga sig in långsamt eller är det normalt att den mer glider in om man är våt? Har gjort en del knipövningar men det blir inte så stor skillnad. Dessutom hjälper det mest några cm vid öppningen, inte längre in, då man inte har viljestyrda muskler längre in. Har testat med smartballs (knipkulor) men de är så stora att de sitter fast ändå. Känner när jag kniper runt ett finger men slidan är liksom bredare ut mot låren, så två fingrar går in. Har inte några andra problem med inkontinens eller liknande. Har fött två barn. 
  • Svar på tråden Hur vet man att man är slapp i underlivet?
  • Anonym (Knip)

    Det här undrar jag också. Jag har aldrig fött barn och gjort MASSVIS med knipövningar, lyft vikter m snippis, har ett app spel man spelar m fittan osv. 

    Jag känner absolut när jag kniper om ett finger men inte så det gör ont eller känns rejält, det gör iof inte ont om jag kramar ett finger så hårt jag kan m handen heller. Precis som du säger är 2 väggar (sidoväggarna) lite längre ifrån. Jag kan ta bort ludded från en tops o pinnen sitter kvar utan att jag gör något alls, hålet är ju inte öppet direkt.

    Jag får pressa in dildon med kraft första tagen men är jag blöt eller med glid så går det mesta. Har varit med om samlag när han helt enkelt inte får in den men jag va nog mest inte kåt. Jag FÅR ju in fler fingrar om jag vill liksom även som okåt. Får såklart in 3 fingrar om jag vill, då klumpar jag ju ihop fingrarna o 3 fingrar är ff mindre än en kuk.

    Kan däremot styra musklerna och typ "suga in" eller "skjuta ut" dildon, kan med vinklar styra så det blir RIKTIGT trångt men det är mer vinklar o inte bara musklerna.

    Har hört fr killar att jag har en fantasisk fitta, att den jobbar otroligt eller frågor om dom va i fel hål osv men tror sånt är mest sånt dom säger. 

    Såå, bra fråga.

  • Svensson5
    Anonym (Frågande) skrev 2024-09-08 13:13:46 följande:
    Hur vet man att man är slapp i underlivet? Hur vet man som tjej att man är slapp eller normal i underlivet? (Thight är jag nog inte.) De uttalanden som killar allmänt gör om att någon är slapp, som att tjejen är som en gympasal eller en Ica-kasse säger ju inget. Hur många fingrar är normalt att få in? Ska killen behöva tränga sig in långsamt eller är det normalt att den mer glider in om man är våt? Har gjort en del knipövningar men det blir inte så stor skillnad. Dessutom hjälper det mest några cm vid öppningen, inte längre in, då man inte har viljestyrda muskler längre in. Har testat med smartballs (knipkulor) men de är så stora att de sitter fast ändå. Känner när jag kniper runt ett finger men slidan är liksom bredare ut mot låren, så två fingrar går in. Har inte några andra problem med inkontinens eller liknande. Har fött två barn. 

     


    Ursäkta språket!
    Men det är ju ingen enorm skillnad på olika fittor, visst vissa kanske blir väldigt blöta 
    och då kanske det känns lite  mindre, men det är ju sexigt när det är blött och kladdigt med

    Men mycket av sexet sitter ju i hjärnan, så det är ju olika saker som spelar roll 
    Sedan så kanske man passar bättre ihop anatomiskt med vissa, eller att man kanske behöver att hittar ställningar som passar bättre 

    så fortsätt med knipövningar så ligger ni och eran fitta bra till oavsett 

  • Zfinx

    Tänk inte ens på det. En kvinna är underbar att älska med hur hon än är. Det viktiga är att se i hennes ögon när hon får en ordentlig orgasm.

    Kram

  • Meddelande borttaget
  • Anonym (P)
    DominantPoly skrev 2024-09-08 17:44:18 följande:

    Fråga fungerar inte. Däremot kan du märka det på hur snabbt personer kommer med dig jämfört med andra.

    Kommer de snabbt är du förmodligen trång, tar det långt tid eller de inte kan komma alls vaginalt så är det förmodligen för att du är slapp.

    Det är dock stor individuell variation så det krävs flera partners för att få en bild av det.


    Fast kan inte attraktion också spela roll? De två jag legat med mest senaste åren har kommit väldigt snabbt med mig och jag har misstänkt jag är större där nere efter barnafödande men de båda har haft gemensamt att de varit väldigt attraherade av mig. 
  • Anonym (Abc)

    Det där är inget du ska fundera på.
    Det här med snoppstorlek är så uttjatat och nu börjar det bli en grej med hur tighta tjejer är bara genom att folk pratar om det. Jag har aldrig hört någon i mitt grabbgäng kommentera sånt. Så det är något de yngre generationerna hittat på.

    Jag kan inte säga att jag märkt någon skillnad på de jag legat med.

  • Svensson5
    Anonym (P) skrev 2024-09-08 17:50:08 följande:
    Fast kan inte attraktion också spela roll? De två jag legat med mest senaste åren har kommit väldigt snabbt med mig och jag har misstänkt jag är större där nere efter barnafödande men de båda har haft gemensamt att de varit väldigt attraherade av mig. 
    Anonym (P) skrev 2024-09-08 17:50:08 följande:
    Fast kan inte attraktion också spela roll? De två jag legat med mest senaste åren har kommit väldigt snabbt med mig och jag har misstänkt jag är större där nere efter barnafödande men de båda har haft gemensamt att de varit väldigt attraherade av mig. 

    Du har rätt och han har fel.
    attraktion spelet en väldigt stor roll.
    Annars beror det på att de inte är vana att ligga om de kommer fort.
    Man lär sig att styra det när man blir lite mer rutinerad 
  • Anonym (2016)
    Anonym (P) skrev 2024-09-08 17:50:08 följande:
    Fast kan inte attraktion också spela roll? De två jag legat med mest senaste åren har kommit väldigt snabbt med mig och jag har misstänkt jag är större där nere efter barnafödande men de båda har haft gemensamt att de varit väldigt attraherade av mig. 
    Visst påverkar attraktion hur fort man kommer. Speciellt första gången man är med någon som man är väldigt tänd på kan det vara svårare att kontrollera sig.
    Hade du sex med dessa killar flera gånger? Var de lika snabba varje gång?
  • Anonym (P)
    Anonym (2016) skrev 2024-09-09 08:13:14 följande:
    Visst påverkar attraktion hur fort man kommer. Speciellt första gången man är med någon som man är väldigt tänd på kan det vara svårare att kontrollera sig.
    Hade du sex med dessa killar flera gånger? Var de lika snabba varje gång?
    Ja många gånger och det gick nästan alltid fort. Ena reagera t.o.m. för han brukade kunna hålla sig länge. Andra var nog mer snabb generellt. 
  • Anonym (Göran persson)

    Om du kan parkera en traktor där inne är du slapp. Får du bara in en Volvo xc40 är du tight.

  • Anonym (2016)
    Anonym (P) skrev 2024-09-09 09:14:56 följande:
    Ja många gånger och det gick nästan alltid fort. Ena reagera t.o.m. för han brukade kunna hålla sig länge. Andra var nog mer snabb generellt. 
    Då skulle jag nog gissa att du är väldigt tajt och skön. Speciellt om någon som brukar kunna hålla sig var snabbt med dig. Jag har varit med om det någon enstaka gång själv.
  • Anonym (Casanova)

    Hur snabbt man kommer beror på en mängd faktorer. Där "trång" bara är en faktor. Andra saker som trötthet, när man kom senast, fysisk attraktion osv.

    Det är viss skillnad på tjejer hur trånga tjejer är. Även med samma tjej. Men det är knappast något avgörande.

    Det är väl som att det är skillnad på hur stor kuk en kille har, men de flesta tjejer väljer inte karl efter den saken.

  • Zfinx

    Tänk inte ens på det. Många killar säger sånt för att trycka ner kvinnor. Du är säkert jättefin och slidan anpassar sig. Män ska istället tänka att det är en.ära att älska.med dig.

    (och slicka dig.till en orgasm)

  • Anonym (H)

    Kissar du aldrig på dig utan kan knipa när det trycker på så är du inte FÖR slapp i alla fall. Bara ett av många att att mäta.

Svar på tråden Hur vet man att man är slapp i underlivet?