Hur vet man om man blir hittad vid dödsfall?
Bodde i flera år ihop med en tjej, som av någon anledning fick för sig att vara otrogen med sin barndomskompis och sen kickades jag ut. Kort sagt. Vi hann få barn ihop som är i yngre skolåldern.
Jag har bekanta från jobbet mest, mina släktingar bor långt härifrån. Har barnen hos mig varannan vecka.
Eftersom vi har en del hjärt och kärlsjukdomar i släkten går jag lite insiktivt och väntar mig en ganska hastig död, inte för att jag är direkt rädd och ältar i det varje dag, men nu under sommaren hade vi barnen i två veckor i sträck och kunde då gå runt själv i bostaden utan att jag hade någon direkt kontakt med alla mer än något hej på sociala medier. Och väldigt sällan någon spontant hör av sig (tyvärr).
Det som skrämmer mig mest är att kola vippen en måndag dagen efter lämning och sen bli liggandes och ruttna i flera veckor utan att nån märker något.
Är inte så lätt att skaffa vänner, har försökt i många många år sen jag flyttade hit, och tyvärr försvann en hel del av dem när exet bröt upp allt.
Jobbet skulle ju klart börja inspektera om man itne dök upp, men på semestern är det ju snäppet värre tänker jag....